ورزش

یوسفی تاریخ ساز شد/ نخستین طلای سنگین وزن ایران

فرنگی‌کار سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران با پیروزی در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی جهان به مدال طلا رسید و با کسب این عنوان ارزشمند، تاریخ ساز شد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، دیدار فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امشب در شهر اسلو نروژ برگزار شد که طی آن علی اکبر یوسفی از کشورمان به مصاف زورابی گدخوری از روسیه رفت. یوسفی در این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ و به مدال طلا دست یافت. یوسفی نخستین فرنگی کار سنگین وزن ایران است که مدال طلای این وزن را در رقابتهای جهانی کسب کرده است.

یوسفی روز گذشته پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ داوید اوواسپیان از ارمنستان را مغلوب کرد و سپس با نتیجه ۲ بر ۱ اسکار مارویک از نروژ را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ از سد یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

خبرنگار: علیرضا هنرمنش

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا