اقتصادی

نهنگ ها دوباره خرید می کنند!

در حالی که ریزش بیت‌کوین باعث شده است تا فشار فروش افزایش پیدا کند، نهنگ‌ها اقدام به خرید در قیمت‌های سنگین کردند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، دیشب چین دوباره اعلام کرد محدودیت‌هایی جدیدی برای استخراج و معامله رمزارزها اعمال می‌کند و بعد از این خبر بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۰ درصد ریزش کرده است. ریزش بیت‌کوین باعث شد کلیت بازار به دنبال این ارز شروع به ریزش کنند و بازار هم به دنبال این ریزش حدود ۱۵ درصد ریزش کرد.

گرادول، یک تحلیلگر بازار رمزارزها گفت: میزان سپرده‌های بیت‌کوین در صرافی‌ها در طی سقوط روز جمعه کاهش یافته است.

مهم‌ترین معلم بازارهای مالی تجربه است این امر به وضوح با ثبت ضررهای عمده توسط سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت مشاهده می‌شود.  فروش عمده بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران کوتاه‌مدت انجام شده است که در چند ماه گذشته خرید کردند.خب، خبر مهم این است که نوسانات اخیر بازار نهنگ‌ها را آشفته نکرده است. تایلر ویتکلووس، مدیر عامل صرافی Gemimin در توئیتر خود نوشت: «موسسات در این افت‌ها خرید می‌کنند»

شروع حرکت بیت‌کوین بعد از نزول شدید از این محدوده جذاب خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام خبرگزاری ایتزبلاک‌چین، یک نهنگ طی سه روز (۱۵، ۱۸ و ۱۹ می) جداگانه در مجموع ۳۵۲۱ بیت‌کوین خریداری کرده است. اولین خرید او در روز ۱۵ می ۷۵۳ بیت‌کوین بوده و در جریان نوسانات بازار هم دو خرید با حجم ۹۶۵ و ۱۸۰۳ بیت‌کوین داشته است. بدین ترتیب متوسط قیمت خرید بیت‌کوین این نهنگ به ترتیب ۵۰۰۵۰، ۴۴۷۸۲ و ۴۱۸۹۷ دلار به ثبت رسیده است.

این تحلیل‌ها صرفا جهت آشنایی مخاطبان تجارت‌نیوز با ارزهای دیجیتال است و به معنای توصیه برای خرید یا فروش آن‌ها نیست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا