عکس و فیلم

واردات میز و صندلی به جای دارو! + فیلم

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفته است که وزارت بهداشت با ارزی که برای دارو گرفته بوده، میز تلویزیون و‌ صندلی وارد کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، علی مویدی خرم‌آبادی، با اشاره به برخی تخلفات در حوزه استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: متاسفانه وزارت بهداشت بخشی از ارزهایی که گرفته بود و باید به داروهای اضطراری مورد نیاز بیماران صعب‎العلاج اختصاص می‌دادند، را صرف واردات میز و صندلی کرده بود.
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور در برنامه تلویزیونی دستخط به تشریح اقدامات این ستاد در سال‌های اخیر پرداخت. او در بخشی از گفته‌های خود در پاسخ به پرسش مجری به این موضوع اشاره کرد.

گفته بودید واردات یکی از ارگان‌های دولتی میز، صندلی و تلویزیون به جای تجهیزات پزشکی داشته!

متوجه شدیم یکی از وزارتخانه‌هایی که آن زمان گزارش آن را به مراجع ذیربط و دستگاه نظارتی دادیم، وزارت بهداشت بود که بخشی از ارزهایی که گرفته بود باید به داروهای اضطراری مورد نیاز بیماران صعب العلاج اختصاص می‌دادند، متاسفانه بخشی به این ابزارآلات این چنینی اختصاص داد. اولاً گزارش آن را هم به دولت و هم به وزیر وقت دادیم و هم اینکه به دستگاه‌های نظارتی دادیم و محکم ایستادیم و پرونده به سرانجام رسید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا