دانش و فناوری

ویدئویی از ویژگی های آیفون ۱۲ منتشر شد

به تازگی یک ویدئوی مفهومی از مدل جدید آیفون موسوم به آیفون ۱۲ که قرار است در سال ۲۰۲۰ عرضه شود، در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش روند بازار به نقل از آسین ایج، در شرایطی که آیفون ۱۱ به تازگی روانه بازار شده و با دوربین سه گانه و تراشه ای ۱۳ بیونیک مورد توجه قرار گرفته، گمانه زنی در مورد امکانات آیفون ۱۲ که سال آینده میلادی به بازار می آید از هم اکنون آغاز شده است.

ویدئوی جدید از طریق کانال ConceptsiPhone در یوتیوب منتشر شده که معمولا ویدئوهای دست اولی را در مورد تولیدات جدید اپل انتشار می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی های آیفون ۱۲ که در این ویدئو به نمایش درآمده طراحی خمیده و آبشارگونه بخش انتهایی نمایشگر در طرفین بدنه است که دسترسی به برخی برنامه ها را از این طریق ممکن می کند.

همان طور که در این ویدئو دیده می شود میان برهایی به برخی برنامه ها از طریق دو طرف نمایشگر در دسترس است. سامسونگ به تازگی این قابلیت را به برخی گوشی های پرچمدار خود اضافه کرده است.

آیفون ۱۲ همچنین با شبکه های نسل پنجم تلفن همراه سازگار خواهد بود و در آن از تراشه ۵ نانومتری A۱۴ و دوربینی با توانایی تصویربرداری سه بعدی استفاده خواهد شد. آیفون ۱۲ به جای سه مجهز به چهار دوربین در پشت خود بوده و دارای نمایشگری ۶.۴ اینچی و دکمه های مجازی کم و زیاد کردن صدا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا