اقتصادی

پاداش کاهش مصرف برق مشترکان ۵ برابر شد

سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، گفت: بسته پاداش کاهش مصرف برق، به ۵ برابر افزایش یافته است.

به گزارش روند بازار، مصطفی رجبی مشهدی، با اشاره به اقدامات وزارت نیرو برای کاهش مصرف، در ۴ ماه گرم سال، گفت: وزارت نیرو برای مشترکانی که اقدام به کاهش مصرف می‌کنند، تشویق‌هایی را پیش بینی کرده است.

سخنگوی صنعت برق افزود: امیدوار هستیم در صورت اطلاع رسانی مناسب و آموزش مشترکان، شاهد کاهش مصرف برق، به خصوص در بخش خانگی باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیش از این بسته‌های تشویقی کاهش مصرف، به اندازه پله اول بود، ادامه داد: در حال حاضر، این پاداش ۵ برابر شده است و احتمالا در کاهش مصرف ۴ ماه گرم سال، نتیجه مثبت آن را خواهیم دید.

رجبی مشهدی افزود: به عنوان مثال، مشترکانی که تا حالا ۲۰۰ کیلو وات ساعت مصرف داشتند و رقم مصرفشان به ۱۰۰ کیلو وات ساعت کاهش یافته، نه تنها از تعرفه رایگان برخوردار می‌شوند، بلکه در ۴ ماهه گرم سال، از وزارت نیرو بستانکار خواهند شد و به همین ترتیب هر مقدار کاهش مصرف، شامل پاداش خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق، در پایان خاطر نشان کرد: مشترکان کمیته امداد و سازمان بهزیستی، در صورت رساندن مصرف خود به ۵۰ درصد الگوی مصرف منطقه، از برق رایگان برخوردار خواهند شد.

منبع: صداوسیما

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا