اجتماعی

پرداخت افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد به اردیبهشت موکول شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: پرداخت افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش این نهاد به اردیبهشت ماه موکول شد.

روند بازار – سید مرتضی بختیاری در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در اواخر سال گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش مستمری مددجویان را برای سال ۱۴۰۱ به تصویب رساندند و بر این اساس مستمری مددجویان کمیته امداد و مددجویان بهزیستی امسال افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به زمان پرداخت مستمری مددجویان بر مبنای افزایش ۲۰ درصدی مستمری در سال ۱۴۰۱ گفت: مکاتباتی با سازمان برنامه و بودجه انجام شده تا مستمری مددجویان در فروردین ماه افزایش یابد اما با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا پایان فروردین ماه پیش‌بینی می‌شود این افزایش از ماه بعد عملیاتی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: بر همین اساس مستمری فروردین ماه مددجویان همانند مستمری اسفند سال گذشته پرداخت خواهد شد و در ادامه از اردیبهشت ماه افزایش مستمری‌ها طبق مصوبه مجلس اعمال می‌شود.

بختیاری ادامه داد: مابه‌التفاوت افزایش مستمری مددجویان مربوط به فروردین ماه با مستمری اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد و مددجویان از این بابت نگران نباشند.

وی همچنین به پرداخت کمک معیشت ماه مبارک رمضان از سوی دولت به مددجویان اشاره کرد و گفت: بر اساس لیستی که کمیته امداد در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار داده بود، شب گذشته به ازای هر نفر مبلغ ۱۵۰ هزار تومان تحت عنوان کمک معیشت ماه مبارک رمضان پرداخت شد.

خبرنگار: مهناز قربانی مقانکی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا