اجتماعی

امکان پرداخت اقساطی حق بیمه روستاییان فراهم شد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: روستاییانی که توانایی پرداخت حق بیمه خود را ندارند، می‌توانند به صورت اقساطی آن را پرداخت کنند.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمودیان مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی افزود: روستاییانی که توانایی پرداخت حق بیمه خود را ندارند، می‌توانند به صورت اقساطی در ۲ یا ۴ نوبت در طول سال اقدام به پرداخت آن کنند.

وی اضافه کرد: مشاغل زیربخش قالی‌بافان، صنایع‌دستی، دامپزشکی، مکانیزاسیون، صنایع تبدیلی و تکمیلی، امور دام، منابع طبیعی و تولیدات گیاهی نیز از جمله مشاغلی است که صاحبان آن‌ها می‌توانند از خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بهره‌مند شوند.

محمودیان با اشاره به اینکه سامانه ٣٠٠٠٢٧ این سازمان آماده پاسخگویی به بیمه شدگان است، تصریح کرد: دریافت کد‌ها و اطلاعات کارگزاری‌های این سازمان، دریافت نحوه کارکرد سامانه، دریافت شناسه پرداخت و همچنین پرداخت اقساطی حق بیمه از جمله خدماتی هستند که توسط این سامانه ارائه می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا