اجتماعی

پرداخت تسهیلات «طرح حمپاد» صندوق بازنشستگی

مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات «طرح حمپاد» برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط در روز شنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، علی خدامی امروز (جمعه) با اعلام این خبر گفت: با مشخص شدن مشمولان مرحله نخست طرح حمپاد یا طرح حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق، تسهیلات ۳ و ۵ میلیون تومانی برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط روز شنبه ۲۷ دیماه ۱۳۹۹ به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

خدامی با بیان اینکه این تسهیلات ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد خواهد بود گفت: طبق اعلام قبلی در این طرح برای پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد ۳ میلیون تومان و برای پایان نامه‌های مقطع دکترای فرزندان بازنشستگان مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله تعداد دو هزار و ۵۴۰ نفر در مقطع دکترا و دو هزار و ۸۶۹ نفر در مقطع کارشناسی ارشد واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح حمپاد شده‌اند.

گفتنی است، صندوق بازنشستگی کشوری طرح حمپاد را برای حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق در نظر گرفته تا بخشی از دغدغه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری به این ترتیب برطرف شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا