اجتماعی

بازنشستگان بانکی بخوانند/ پرداخت وام ۵۰ میلون تومانی

صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها از پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با سود ۱۰ درصد خبر داد.

به گزارش روند بازار، تفاهم‌نامه میان صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها و چهار بانک دیگر به امضا رسید که بر اساس آن بازنشستگان بزرگترین بانک دولتی، بانک عامل بخش کشاورزی، بانک عامل بخش مسکن و بانک عامل بخش صنعت و معدن از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برخوردار می‌شوند.

در ادامه مذاکرات برای ارائه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بازنشستگان شبکه بانکی، تفاهم‌نامه‌هایی میان آقابابائی مدیرعامل صندوق بازنشستگی بانک‌ها با آقایان فرزین، خدارحمی، شایان و مهری مدیران عامل بانک‌های مذکور به امضا رسید.

وام ۵۰ میلیونی با سود ۱۰ درصد به بازنشستگان ۴ بانک پرداخت می‌شود

بر اساس این تفاهم‌نامه، نرخ تسهیلات مذکور ۱۵ درصد و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است که با توجه به اینکه صندوق بازنشستگی بانک‌ها ۵ درصد از سود متعلقه را تقبل نموده است، تسهیلات مذکور با نرخ ۱۰ درصد توسط بانک‌ها به بازنشستگان محترم پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است پیش از این با امضای تفاهم‌نامه‌هایی، پرداخت وام پیشنهادی صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها توسط چند بانک نیمه دولتی بورسی آغاز شده است.

منبع: اقتصادنیوز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا