بورس

پیش‌بینی بورس هفته آینده از نگاه کارشناسان

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاخص کل باز هم با افت مواجه شد و در مجموع هفته گذشته تغییری را ثبت نکرد. شاخص فردا در اولین روز معاملاتی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد شروع به کار خواهد کرد آیا هفته آینده شاخص کل بورس رشد می‌کند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاخص کل باز هم با افت مواجه شد و در مجموع هفته گذشته تغییری را ثبت نکرد. شاخص فردا در اولین روز معاملاتی در کانال یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد شروع به کار خواهد کرد آیا هفته آینده شاخص کل بورس رشد می‌کند؟

برای هفته آینده کارشناسانی مثل پیام الیاس کردی روند بازار هفته آینده را متعادل و پیشرویی تک سهم پیش‌بینی کرد. ایمانرئیسی، میترا تاتاری، پیمان حدادی و محمد خبری زاد که ۳۳ درصد کارشناسان هستند روند بازار مثبت ارزیابی کردند. در مقابل مریم محبی و حسین مرید سادات(۱۶ درصد کارشناسان) هم روند بازار را منفی ارزیابی کردند.

نیما میرزایی، امیرحسین نام آور، سلمان نصیرزاده، علی عصاری و مهشید داداش زاده روند بازار را خنثی و متعادل پیش‌بینی کردند.

با توجه به عقیده کارشناسان این هفته بازار سهام بیشتر با پیشتازی گروه‌های بزرگ مثل فلزات اساسی و پتروشیمی خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا