اقتصادی

سیگنال جدید ایلان ماسک برای دوج‌کوین / دوج‌کوین به ماه می‌رود؟

ایلان ماسک قبلا قول داده بود سفینه‌ای که تمام هزینه‌هایش با دوج‌کوین پرداخت شده را به ماه می‌فرستد و حالا این موضوع در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در کنفراس code در رابطه با پروازهای فضایی خود حرف زد و گفت قرار است یک تیم غیرنظامی را به فضا بفرستند.

ماسک گفت هدف او در اسپیس‌ایکس باز کردن درهای سفر به فضا برای مردم عادی است و به همین دلیل قصد دارد یک گروه از افزاد غیرنظامی را به فضا بفرستند.

او گفت شاید در آینده خودش هم به سفر فضایی برود.

بعد از اظهارات ایلان ماسک بسیاری از طرفداران دوج‌کوین در فضای مجازی به او یادآوری کردند که قول ایلان ماسک در رابطه با فرستادن دوج‌کوین به فضا را از یاد نبردند.

مت والاس، وبلاک‌نویس مشهور دوج‌کوین در یوتیوب خود گفت باید قول ایلان ماسک در رابطه با فرستادن دوج‌کوین به فضا را به او یادآروری کرد.

«چه کسی دوست دارد به فضا رفتن دوج‌کوین و قول ایلان ماسک عملی شود؟»

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم ایلان ماسک به قولی که داده عمل می‌کند یا نه. اگر قول ایلان ماسک عملی شود و هزینه‌های موشکی قرار است به فضا پرتاب شود با دوج‌کوین پرداخت شود می‌تواند کمک بزرگی برای دوج‌کوین باشد.

ایلان ماسک در کنفرانس code گفتگوی مفصلی پیرامون رمزارزها داشت و اقدام دولت چین در ممنوعیت معامله رمزارزها محکوم کرد و گفت: رمزارزها یک تهدید جدی برای دولت‌های متمرکز هستند و همین موضوع باعث شده تا دولت چین از این نوع دارایی بترسد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا