کسب و کار

آب لیموترش پوست را جوان می کند

چندین محصول مراقبت از پوست ادعا می کنند که پوستی سالم تر و جوان تر را ایجاد می کنند. اما برای بهبود صافی و ظاهر پوست خود مجبور نیستید برای محصولات گران قیمت هزینه کنید. قیمت لیمو ترش ۱۴۰۱ نسبت به تمامی محصولات مراقبتی پوست ارزان تر می باشد.

لیموترش حاوی ویتامین C و فلاونوئیدها، آنتی اکسیدان هایی است که کلاژن را تقویت می کند. نوشیدن آب لیموترش می تواند پوست شما را هیدراته و جوان کند. ویتامین C و فلاونوئیدها نیز در برخی از محصولات مراقبت از پوست موضعی یافت می شوند.

توصیه نمی شود که آب لیمو را مستقیماً روی پوست خود قرار دهید زیرا قرار گرفتن در معرض آفتاب پس از استفاده می تواند منجر به فیتوفوتودرماتیت یا سوختگی دردناک لیمو شود

هضم غذا به کمک آب لیموترش بهتر می شود

نوشیدن آب لیمو باعث بهبود هضم می شود. لیموترش اسیدی است و به بزاق کمک می کند تا غذا را برای هضم بهتر تجزیه کند. علاوه بر این، فلاونوئیدهای موجود در لیموترش باعث تحریک ترشح شیره های گوارشی می شود. اگر به مراکز فروش عمده فلفل دلمه ای دسترسی دارید، می توانید از این محصول نیز خریداری کرده و در کنار غذا برای هضم بهتر آن استفاده کنید.

 اگر یبوست دارید، اسیدیته لیموترش می تواند سیستم دفعی را پاک کرده و فعالیت روده را تحریک کند و اگر با سوزش معده مکرر یا رفلاکس اسید سر و کار دارید، نوشیدن یک لیوان آب گرم با ۲ قاشق چایخوری آبلیمو حدود ۳۰ دقیقه قبل از غذا ممکن است به جلوگیری از علائم ریفلاکس کمک کند.

هضم غذا به کمک آب لیموترش بهتر می شود

لیموترش به کاهش وزن کمک می کند

یکی دیگر از مزایای آب آهک این است که به شما کمک می کند وزن خود را مدیریت کنید. اسید سیتریک می تواند متابولیسم را افزایش داده و به شما کمک کند کالری بیشتری بسوزانید و چربی کمتری ذخیره کنید. همچنین به منظور اقدام به لاغری می توانید لیست قیمت توت خشک در بازار را در بیاورید و به عنوان میان وعده این میوه خشک را مصرف کنید.

فعالیت بدنی منظم و کنترل وعده غذایی برای از دست دادن پوندهای اضافی و کنترل وزن مهم هستند. بنابراین، در بیشتر روزهای هفته حداقل ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی داشته باشید و نیمی از هر وعده غذایی را میوه و سبزیجات تهیه کنید.

برای اینکه روز خود را خوب شروع کنید و متابولیسم خود را افزایش دهید، صبح ها یک لیوان آب لیموترش بنوشید یا قبل از غذا یک لیموترش بمکید.

لیموترش به کاهش وزن کمک می کند

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا