کسب و کار

آجر را به پولساز ترین محصول زندگی ام تبدیل کرد

خوشبختانه من توانستم در عرصه ی آجر موفق عمل کنم و در این زمینه به موفقیت های چشمگیر دست یابم. من با کارآفرینی در این حوزه علاوه بر خود به به تعدادی نیروی متخصص در این حوزه نیز سود رساندم. برای آشنایی بیشتر با این محصولات در ادامه با ما همراه باشید.

آجر کف قزاقی

یکی از مصالح قدیمی و سنتی در ساختمان سازی آجر کف قزاقی می باشد این آجر در یزد با رنگهای متنوع تولید می شود که برای اطلاع از لیست قیمت و نکاتی راجب استاندارد های آن می‌توان به مراکز تولیدی یا سایتهای معتبر مراجعه کرد این آجر در سایزهای استاندارد و نسبتاً کوچک تولید می شود و مقاومت زیادی در برابر اشعه خورشید و بارش برف و باران دارد.

از این رو برای نمای بیرونی ساختمان به کار گرفته می شود در زمانهای گذشته استفاده از این آجر بسیار رایج و پر رونق بود اما با گذشت زمان مصالح جدید جایگزین آن شدند و ساختمانهای امروزی به میزان کمتری از این آجر استفاده می شود اما اگر در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گیرد بسیار با ارزش و گران قیمت خواهد بود و موجب افزایش قیمت خانه در هنگام فروش می شود نکته جالبی که در مورد این آجرها وجود دارد این مسئله است که بیمه خانه هایی که با این آجر ساخته می شوند نسبت به سایر مصالح کمتر است.

آجر کف سنتی

یکی از مصالح مورد نیاز ساختمان ها آجر کف سنتی و آجر نما نسوز است که در اندازه های مختلف مثل ۲۰*۲۰ و ساخت کارخانه هایی در سراسر کشور از جمله شهر اصفهان در بازار موجود بوده و مهندسان و معماران می توانند آن را به راحتی تهیه و نصب نمایند.

این آجر ها در رنگ های سفید، طوسی، قرمز، مشکی و غیره در دسترس است که می توان در پیاده رو، باغ، حیات، کف ساختمان و بسیاری اماکن دیگر استفاده نمود.

از اشکال مختلف آجر پازلی کف فرش می توان به لوزی، چهار ضلعی،شش ضلعی و گرد اشاره کرد که در نوع ساده و طرح دار تولید شده و بنابر نیاز و سلیقه تان می توانید آن ها را خریداری و در زیبایی خانه تان تاثیر گذار باشید.

این آجر ها که از رس و مواد معدنی به همراه ترکیبات شیمیایی ساخته شده اند در اندازه های مختلف در دسترس است و علاوه بر زیبایی ساختمان، نصبی راحت و نیز قیمت های به صرفه ای دارند.

آجر کف سنتی

آجر کف

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را کمی بیشتر با آجر کف و تجارت آجر کف آن آشنا کنیم آجر ها طی چند قرن گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده اند برای مثال می توان به این موضوع اشاره کرد. که در اوایل پیدایش آجر پازلی برای ساخت این محصول از موادی مانند خاک رس و کاه استفاده می شده است که پس از مخلوط کردن این دو با استفاده از پا شروع به کوبیدن این مخلوط می کرده اند و در مرحله بعد مخلوط را در قالب های مخصوص می ریختند و در مقابل آفتاب قرار می داند تا خشک شود. اما امروزه هم مواد تشکیل دهنده و هم فرایند تولید آجر تغییر پیدا کرده است و ما شاهد انواع آجر از نظر کیفیت و دوام می باشیم که در امور مختلف استفاده می شوند و جزو اصلی ترین اقلام مصرفی در ساخت و ساز می باشد.

آجر کف

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا