کسب و کار

آجر نگذاشت رویا هایم بسوزد

من فردی بودم که رویا های زیادی داشتم با کمک حوزه آجر توانستم تک تک رویا هایم عملی کنم و در کسب و کار آجرنسوز موفقیت را کسب کنم. حال باهم چند نمونه را بررسی کنیم.

آجر نسوز مشکی

از آجرهای بسیار زیبا برای نمای بخش های مختلف ساختمان آجر نسوز مشکی را می توان نام برد که در ترکیب آن منگنز وجود دارد و همین باعث شده است که در مقاومت آن در برابر حرارت فوق العاده بالا باشد همچنین این آجر مخصوص نمای ساختمان بوده و خریداران قادر به تهیه آن با قیمت کارخانه در سفارش های عمده خواهند بود و به این شکل این خرید این آجر با کمترین قیمت ممکن و به تعداد دلخواه برای هر نقطه کشور امکان پذیر است که با وسیله نقلیه مناسب به دست خریداران در سراسر ایران خواهد رسید. این محصول با استفاده از بند کشی سیاه نمای ساختمان را فوق العاده جذاب می کند و ظرافتی چشمگیر در آن ایجاد می نماید تا به این ترتیب ساختمانی با اصالت ایجاد شود؛ این آجر خاص نما برای طرح پشت تلویزیون و شومینه نیز استفاده می شود و همراهی آن با آجر سفید ترکیبی بسیار زیبا را ایجاد می کند علاوه بر این از آجرهای شاموتی روشن نیز با این آجر مس توان استفاده کرده و منظره های بی نظیر را ایجاد نمود. این آجرها با داشتن رنگ مشکی اعتبار و اقتدار ویژه ای به ساختمان می بخشند و تحولی در صنعت معماری ایجاد می کنند با این وجود اکثر آنها در ساختمان های اداری و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند و در خانه‌های مسکونی استفاده از آنها کمتر رایج است، وقتی که از این آجر در یک خانه مسکونی استفاده شود باعث ایجاد نمایی برجسته در آن می گردد و در عین حال باعث می شود که ساختمانی مرموز و دراماتیک به نظر برسد بنابراین چنانچه قصد استفاده از این آجر در نمای ساختمان وجود دارد همراهیان با آجرهای شاموتی و سفید پیشنهاد بسیار خوبی است.

آجر نسوز منیزیتی

کیفیت آجر نسوز منیزیتی های مرکز ما چنان بالا است که نه تنها در بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی هم محصولات ما بسیار طرفدار پیدا کرده اند و صادرات این آجرها به سایر کشورهای همسایه به وفور انجام می شود. خرید این آجرها با این کیفیت بی نظیر و این قیمت مناسب برای شما یک فرصت بسیار عالی به وجود آورده است و پیشنهاد می کنیم که این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و این محصول را سریعا با این شرایط عالی خریداری کنید. این آجرها را به روش های مختلف تولید و روانه بازار می کنند و در مرکز ما هم بسیار تلاش شده است که آجرها با بهترین روش تولید شوند که از نظر کیفیت هم بی نظیر باشند خریداران ما همیشه از مناسب بودن قیمت آجرهای مرکز ما نسبت به مراکز دیگر تعریف می کنند، ما در زمینه فروش این محصول به صورت عمده و مستقیم عملکرد بسیار خوبی داشته ایم و سبب شده است که بهترین آجر نسوزهای بازار را با قیمتی بسیار مناسب تر در بازار عرضه کنیم.

آجر نسوز منیزیتی

آجر نسوز صخره ای

آجر نسوز صخره‌ ای خصوصیات عالی به همراه دارند به همین دلیل هم پرفروش و پر متقاضی هستند استحکام آنها مورد توجه خریداران بوده و حتی دچار یخ زدگی هم نمی شوند در سرما های شدید بسیار کارایی داشته و جذب آب آنها فوق العاده بوده املاح درجه یک و مواد و ترکیبات عالی برای تولید این آجرهای تخصصی نما استفاده شده، از قالب های استاندارد برای تولید آنها استفاده شده تا مشتریان بتوانند متناسب با نیاز خود اقدام به خرید آنها کند. آجر های صخره ای درجه یک و ممتاز انگلیسی در رنگ مشکی و روشن برای صادرات انتخاب شده درآمد و سود خوبی از طریق آنها حاصل می شود. این محصولات درجه یک به شکل مستقیم از کارخانه های تولیدکننده ما برای شهرهای مختلف ارسال شده و با تخفیف های استثنایی و ویژه به فروش می‌روند و چون بدون واسطه عرضه شده اند در نتیجه قیمت های مناسبی برای اکثر افراد به همراه دارند. آجرهای انگلیسی درجه یک نسوز در مدل صخره ای بسیار آجر های پرطرفدار ای هستند که از بهترین جنس تهیه شده و دارای شماره های استاندارد از نظر تولیدات ملی می باشند.

آجر نسوز صخره ای

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا