اجتماعی

آخرین آمار کرونا ۶ خرداد ۱۴۰۱/ ۶ بیمار جان باختند

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای از شناسایی ۱۸۵ بیمار جدید و فوت ۶ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش روند بازار، آخرین آمار کرونا در ایران اعلام شد.

به نقل از ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا را در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز جمعه ششم خردادماه اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور نفر ۱۸۵ مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به هفت میلیون و ۲۳۱ هزار و ۲۸۴ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون هفت میلیون و ۴۲ هزار و ۸۷۱ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته شش بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۴۱ هزار و ۳۰۲ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۴۲ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۵۹۱ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا