اجتماعی

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ بارش و برف و باران در محو‌رهای مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جاده‌های کشور را تشریح کرد.


به گزارش روند بازار، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش برف در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان و اردبیل هستیم. همچنین در برخی از محورهای استان‌های ایلام، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل روان در حال انجام است و تنها در محور قزوین ـ کرج محدوده پل فردیس شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم‌آباد ـ پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد ـ پل زال و محور خرم‌آباد ـ کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای ریگان ـ ایرانشهر، پونل ـ خلخال، جاسک ـ بشاگرد، شمشک به دیزین و فنوج ـ اسپکه نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا