اجتماعی

تردد فقط در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس امکان پذیر است

تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس در مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش روند بازار، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور ایمان محرابی‌نیا گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال، محدوده بیلقان، حدفاصل چنارستان تا گچسر، حدفاصل سه راهی دیزین تا پیچ سرهنگ، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، آزادراه تهران شمال در مسیر جنوب به شمال، محدوده سنگان، حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر در محدوده شهرستانک هستیم.

به نقل از خبرنگاران‌جوان، به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، پلور، لاسم، آب اسک، شاهاندشت و بایجان و محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال، محدوده گیلاوند و آزادراه قزوین رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، دوربین‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک سنگین را نشان می‌دهد.

در سایر محور‌ها هم شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج قزوین محدوده‌های مهرویلا و شهرک صنعتی کاسپین هستیم.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، با توجه به افزایش حجم تردد در تعطیلات، مسافران پیش از عزیمت به سفر باید از آخرین وضعیت ترافیکی مطلع شوند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا