اقتصادی

آخرین وضعیت ساخت مسکن ملی

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است.

به گزارش روند بازار، میثم آذرسا اظهار کرد: اکنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی در استان در حال ساخت است که به مرور و با تکمیل زیرساخت‌ها در یک برنامه زمانبندی شده تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: با توجه به تامین زمین مناسب در استان، فرآیند انتخاب سازنده و واگذاری زمین به متقاضیان بعد از مراحل حقوقی انجام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: در سال جاری بخش دیگری از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان تکمیل و همچنین کار ساخت بخشی از آن‌ها آغاز می‌شود.

آذرسا با اشاره به اینکه هفته قبل ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد طرح ملی مسکن در کشور با حضور سرپرست ریاست جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد، عنوان کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۴۹ واحد افتتاح شده در استان خوزستان بود که ۹۵۲ واحد مربوط به مسکن مهر، ۵۵۳ واحد در بخش بازآفرینی شهری، ۲۰۰ واحد مربوط به طرح نهضت ملی (خودمالک) و ۴۴ واحد در بخش اراضی دولتی است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته باید ۲۸۰ هزار واحد مسکن ملی ظرف مدت چهار سال در خوزستان ساخته شود.

منبع
خبرگزاری ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا