اجتماعی

آخرین وضعیت هواشناسی در تهران/ وزش باد شدید و رگبار باران

بر اساس بررسی‌های هواشناسی وضعیت جوی تهران، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، رگبار باران و افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش روند بازار، آخرین وضعیت هواشناسی در تهران به چه صورت است؟

به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده، صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی شده است.

با توجه به تناوب فعالیت سامانه بارشی تهران در بعضی ساعات نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی با احتمال وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان و در ارتفاعات، گاهی رگبار باران با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت، روند تدریجی افزایش دما نیز دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۹ خرداد) قسمتی ابری و وزش باد و در بعد از ظهر نیمه‌ابری با احتمال وزش باد شدید و رگبار باران با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۰ خرداد) قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا