کسب و کار

آذین طرح سازه تولیدکننده برتر پالت های فلزی در کشور

پالت‌ ها دقیقا جزو آن دسته از محصولات بسته ‌بندی هستند که کاربردهای بسیار متنوع و گسترده ‌ای در صنعت دارند.‌ یکی از پرکاربردترین انواع پالت ‌ها، پالت فلزی است که به صورت تخصصی توسط شرکت آذین طرح سازه تولید می ‌شود.

همه شما به خوبی می ‌دانید که در صنایع مختلف کشور، محصولات متنوعی تولید می ‌شود که برای هر یک از آن‌ ها فاکتورهای بسته ‌بندی، انبار داری، حمل و نقل و امور لجستیکی مطرح می‌ شود. طبیعتا برای رسیدگی به این امور، محصولات جانبی دیگری تعریف و طراحی می‌ شود که مطابق با ویژگی ‌های هر محصول، از استانداردهای خاصی برخوردارند. پالت‌ ها دقیقا جزو آن دسته از محصولات بسته ‌بندی هستند که کاربردهای بسیار متنوع و گسترده ‌ای در صنعت دارند.‌ یکی از پرکاربردترین انواع پالت ‌ها، پالت فلزی است که به صورت تخصصی توسط شرکت آذین طرح سازه تولید می ‌شود. این پالت انواع مختلفی داشته و کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. در ادامه ضمن معرفی پالت فلزی و بررسی کاربردهای آن، به معرفی شرکت آذین طرح سازه ، برترین تولیدکننده این پالت می ‌پردازیم.

پالت فلزی چیست؟

همان‌طور که گفتیم، این نوع پالت یکی از تجهیزات انبارگردانی، حمل و نقل و امور لجستیکی محصولات در شرکت های تولیدی است که انواع بسیار متنوعی دارد. طبیعتا برای هر یک از انواع این تجهیز، کاربردهای مختلفی تعریف شده ‌است. کاربرد گسترده این تجهیزات، سبب شده که در اکثر شرکت ‌های تولیدی به تجهیزات ضروری بدل شوند. استفاده از این پالت ‌های فلزی بخش عظیمی از سختی فعالیت‌ های تولیدی، انبار، پخش و توزیع را کاهش می‌ دهد.

آنچه سبب برتری پالت ‌های فلزی آذین طرح سازه شده ‌است، استفاده از برترین متریال ‌ها و فلزات باکیفیت است که علاوه بر ضخامت مناسب و استحکام بالا، از لحاظ کارایی نیز بهینه ‌سازی شده‌اند.‌ در مورد سایر ویژگی‌ های پالت فلزی آذین طرح سازه، می ‌توان گفت که مقاومت بالایی در حمل و نقل اقلام مختلف با وزن‌های سنگین دارد. عملکرد بالای این تجهیزات، سبب شده مقاومت خود را جهت حمل بارهای سنگین در دراز مدت حفظ کنند. از انواع پالت‌ فلزی این شرکت تولیدکننده، می‌توان پالت‌ های فلزی مسطح یک رو و دو رو و باکس پالت فلزی عمومی و مخصوص را نام برد که بهینه سازی فضای انبار و بالا بردن ظرفیت انبارها و خطوط تولید و بالابردن توان لجستیکی از ویژگی های اصلی باکس پالت های فلزی شرکت آذین طرح سازه است.

باکس پالت فلزی

از آنجا که آذین طرح سازه، به صورت اختصاصی و تخصصی در زمینه تولید پالت و باکس پالت فلزی فعالیت دارد، به معرفی این نوع پالت می‌ پردازیم. باکس پالت همان‌طور که در بند قبل اشاره کردیم، در انواع عمومی و مخصوص تولید می ‌شود. این نوع پالت به صورت گسترده در صنایع بزرگی از جمله صنعت خودروسازی، نفت، گاز و پتروشیمی، بهداشتی ، دارویی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد این پالت ها در مدل عمومی آن، در ذخیره‌ سازی اقلام مختلف در انبار تولیدی‌ها و خطوط تولید دیده می‌ شود. این نوع پالت در طرح و سایزهای متنوع با مقاومت عالی و استانداردهای بین‌المللی تولید شده و در بیشتر کارخانجات مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در وصف مقاومت باکس پالت عمومی، همین کافی است که بدانید از مقاطع فولادی با کیفیت بالا تولید شده ‌است. مهم‌تر آن که شرکت آذین طرح سازه، تمامی این پالت‌ها را با سطح کیفی و فنی بالا تولید می‌کند.

از آنجا که این پالت‌ های فلزی با هدف نگهداری و ذخیره‌سازی اقلام مختلف در انبارها و خطوط تولید مورد استفاده قرار می‌گیرند، دارای دیواره‌هایی از جنس توری فولادی، ورق فولادی و سایر مقاطع فلزی هستند. گذشته از انواع مختلف این پالت‌ها و ابعاد متنوع آن‌ها، برخی از مدل‌های تاشو باکس پالت فلزی عمومی، این پالت ها را به پرکاربرد ترین تجهیزات صنعتی تبدیل کرده ‌است. از انواع تخت این پالت ‌ها نیز در قفسه‌بندی انبارها استفاده می ‌شود. این نوع پالت‌ های تخت در سردخانه‌ها نیز کاربردهای بسیاری دارند. در نهایت می‌توان راجع به کیفیت و نوع کاربری این پالت فلزی، گفت که شرکت آذین طرح سازه بر اساس نیاز مشتری پالت‌ های متنوعی را با استانداردهای لازم تولید می‌کند. در مورد کاربرد این پالت‌ عمومی یک نکته را در نظر داشته‌ باشید؛ همان‌طور که از نام آن مشخص است، این پالت‌ها صرفا برای محصول خاصی تولید نمی‌شوند و برای چیدمان و حمل کالاهای مختلفی کاربرد دارند.

پس از معرفی باکس پالت عمومی، به باکس پالت فلزی مخصوص آذین طرح سازه می‌رسیم. این پالت برای چیدمانمحصولاتی که نظم بیشتری می‌طلبند، طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از مقاطع فلزی باکیفیت در ساخت این پالت، مقاومت فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده‌ است.

باکس پالت فلزی

این نوع پالت به صورت عمده در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود، اما کاربردهای دیگری برای حمل و نقل محصولات صنعتی و غیرصنعتی برای آن تعریف شده‌است. با توجه به این که این پالت ‌ها طراحی اختصاصی دارند، امکان سفارشی‌ سازی آن ‌ها در شرکت وجود دارد. در پروسه سفارشی ‌سازی، امکان سفارش پوشش ضد زنگ، قفل‌های مقاوم و راهنمای لیفتراک نیز، برای باکس پالت‌ فلزی مخصوص وجود دارد.

وقتی از حمل و نقل و چیدمان ویژه محصولات در باکس پالت مخصوص صحبت می‌کنیم، به یک تفاوت آشکار در این نوع پالت و باکس پالت عمومی آذین طرح سازه می‌رسیم. هرچند نوع کاربری این دو پالت در بیشتر مواقع مشابه هم است، اما پالت مخصوص یک ویژگی منحصر به فرد دارد. در درون باکس پالت فلزی مخصوص جایگاهی تعبیه شده که ذخیره ‌سازی و چینش محصولات با بسته ‌بندی خاص را بهینه ‌سازی می‌کند‌. در واقع پالت مخصوص برای محصولات خاص با حساسیت بالا استفاده می‌شود.

اشنایی اجمالی با آذین طرح سازه

حال که با محصولات تولیدی این شرکت آشنا شدید، می‌توانیم به معرفی آذین طرح سازه به عنوان یک تولیدکننده برتر در کشور در زمینه پالت‌ فلزی برسیم. حتما به خوبی می‌دانید که کیفیت انبارداری، حمل و نقل، لجستیک و ذخیره‌سازی محصولات تولیدی، چه نقشی در میزان رضایت مشتری دارد. شرکت آذین طرح سازه با تحقق این هدف، یعنی افزایش کیفیت سیستم نگهداری و چیدمان کالا و انبارداری آن‌ها، بهترین پالت‌های عمومی و مخصوص فلزی را با رعایت تمامی استانداردها تولید و عرضه می‌کند. این شرکت تولیدکننده با برخورداری از سیستم مدرن مدیریتی و کیفی، توانسته‌ است نیاز عمده صنایع مختلف خودروسازی، صنایع غذایی، بهداشتی، دارویی، بهداشتی، نفت، گاز و پتروشیمی را در حوزه انواع پالت فلزی و اسکلت‌های فلزی صنعتی برآورده سازد. گواهینامه مدیریت کیفیت و رضایت خیل عظیمی از مشتریان این شرکت، خود گواه روشنی بر برتری محصولات آن است.

در نهایت در معرفی این شرکت می‌گوییم که آذین طرح سازه با واحد تولیدی بزرگ و مجهز، بهره‌مندی از نیروی انسانی کاربلد و متخصص و طراحی صنعتی محصولات، به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده پالت در کشور شناخته می‌شود. این شرکت ضمن ارائه خدمات گارانتی محصولات خود، امکان سفارش پالت فلزی در سطح بالا را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا