اجتماعی

آزمون آیلتس امروز لغو شد

طبق اعلام یکی از سنترهای برگزارکننده آزمون آیلتس در کشور و گفته‌های برخی از شرکت‌کنندگان، سازمان سنجش آزمون امروز آیلتس را لغو کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از زومیت، آزمون آیلتس امروز، شنبه هفتم مرداد ماه، از سوی سازمان سنجش لغو شد. بر اساس آن‌چه یکی از سنترهای برگزارکننده در اطلاعیه‌ای اعلام کرده دلیل لغو آزمون امروز لو رفتن سوال‌ها بوده است. بعضی از شرکت‌کنندگان در این آزمون هم این مساله را تایید کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست که آزمون امروز آیلتس در کدام سنترها و مراکز برگزاری لغو شده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که علاوه بر لغو آزمون در یکی از سنترهای برگزاری آزمون آیلتس واقع در هتل اوین تهران در دیگر مراکز برگزاری این آزمون در کشور هم لغو شده است.

در اطلاعیه‌ای که یکی از سنترهای رسمی برگزارکننده آزمون آیلتس درباره لغو آزمون امروز منتشر کرده، آمده است:

متقاضیان گرامی آزمون آیلتس

با احترام، با توجه به لغو آزمون امروز ۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط سازمان محترم سنجش موارد ذیل به آگاهی می‌رسد:

علی رغم این که موسسات برگزاری نقشی در لغو آزمون امروز نداشته‌اند، اهتمام جدی موسسات بر این است که آزمون جایگزین به کلیه افراد در سریع‌ترین زمان ممکن و با هماهنگی موسسه IDP تخصیص یابد.

از کلیه همراهان موسسه خواهشمندیم هر گونه اطلاعات در خصوص افشای سوالات را به موسسات یا سازمان محترم سنجش اطلاع دهند تا ضمن بسته شدن دست سودجویان، برگزاری آزمون‌ها طبق روال صحیح خود پیش برود.

امیدواریم با به کار بستن کلیه تمهیدات لازم در همکاری با سازمان‌های ناظر، دیگر شاهد چنین شرایطی برای آزمون‌دهندگان عزیزمان نباشیم.

پس از تایید IDP، جزییات نحوه انتقال متقضیان ۷ مرداد به سایر آزمون‌ها به اطلاع کلیه آزمون‌دهندگان این آزمون خواهد رسید. بدیهی است در صورت تمایل به انتقال به یکی از آزمون‌های کامپیوتری (CD) پیش رو، همین حالا این امکان برای متقاضیان از طریق پنل کاربری موجود است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا