فرهنگی

جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

جزئیات آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از طریق نهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش روند بازار به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام در نهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی، از روز چهارشنبه، مورخ ۲۷/‏۱۱/‏۱۴۰۰‬ آغاز و تا روز جمعه، مورخ ۰۶/‏۱۲/‏۱۴۰۰‬ ادامه خواهد داشت وکارت شرکت در امتحان، برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش، از روز سه شنبه ۱۳ اردیبشهت ماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، آزمون استخدامی رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش، در روز جمعه ۱۶ اردیبشهت ماه ۱۴۰۱ در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، شهرستان محل اقامت فعلی است که در تقاضانامه درج خواهند کرد.

 خبرگزاری مهر

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا