اقتصادی

اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برگزار می شود

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای اولین بار پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ با حضور ۱۴۵ نفر از افراد دارای معلولیت همزمان با سراسر کشور در استان قم هم برگزار می‌شود.

به گزارش روند بازار، سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر افزود: ۱۴۵ نفر از افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای استخدام و جذب در ۱۵ دستگاه اجرایی، در این آزمون به رقابت می‌پردازند و پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای اداری در دستگاههای اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

میرئی افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با جهاد دانشگاهی (مجری برگزاری آزمون) مقدمات لازم جهت برگزاری آزمون با همراهی ۲۹منشی یاریگر زن و مرد از بین همکاران بهزیستی ویژه توانیابان دارای معلولیت بینایی و جسمی صورت گرفته است.

میرئی خاطرنشان کرد: محل برگزاری آزمون دانشگاه قم واقع در ابتدای بلوار الغدیر خواهد بود و آزمون در شرایط استاندارد و محیطی مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود و مهمانسرای بهزیستی استان برای معلولین متقاضی اسکان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است سهمیه بهزیستی استان قم جهت در این آزمون ۸ نفر خواهد بود.

منبع
خبرگزاری ایلنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا