اجتماعی

برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت در بهار ۱۴۰۲

لطیفی، رییس سازمان اداری و استخدامی از احتمال برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بهار ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از تحلیل‌بازار، میثم لطیفی پس از نشست با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وزارت بهداشت گفت: مقدمات انجام آزمون استخدامی وزارت بهداشت در حال انجام است و پس از نهایی شدن دفترچه آزمون، تاریخ دقیق آزمون اعلام خواهد شد. احتمال برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت در بهار ۱۴۰۲

رییس سازمان اداری و استخدامی افزود: به دلیل تسریع تکمیل طرح های ناتمام حوزه سلامت در دولت سیزدهم و نیاز به تأمین نیروهای جدید برای این مراکز و همچنین رفع کمبود نیروی انسانی در بخش های دیگر حوزه سلامت، اقدامات لازم برای برگزاری آزمون استخدامی در وزارت بهداشت توسط سازمان امور اداری و استخدامی در حال انجام است که به زودی نهایی و اعلام می شود.

گفتنی است؛ پیش از این مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از استخدام ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داده بود.

به نقل از: وزارت بهداشت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا