کسب و کار

آسترولوژی بیت کوین چیست ؟

آسترولوژی بیت کوین جدیدترین فناوری مالی دنیا را در بر می گیرد که در حال حاضر ثروتی بیش از ۲۰۰۰ میلیارد دلار رو شامل می شود. با قابلیت تحلیل درست قیمتی این رمز ارزها و خرید فروش آن ها به سادگی می توان تجربه کسب درآمد بسیار مطلوبی را داشت. استفاده از آسترولوژی را جدیدترین سبک های تحلیل بازار رمزارزها می دانند. شاید برایتان عجیب باشد که آسترولوژِی و رمزارز ها را در کنار هم ترکیب کرد چرا که یکی وجود خارجی ندارد و دیگری خارج از جو زمین است اما حقیقت آن است که جهان هستی از اسرار خود هر لحظه پرده جدیدی را به نمایش می گذارد که چیزی جز اثبات قدرت لایتناهی پروردگارمان نخواهد بود. در حال حاضر توجه افراد به این علم بیش از گذشته شده است که در این رابطه نشان ماه ها و چاکرا نیز وجود دارد.

به طور کلی استفاده از این علم در بخش های مختلفی همچون بازارهای مالی از جمله بورس، خرید و فروش مسکن، ارز، طلا، ارزهای دیجیتال فارکس، نفت و هر چیزی که به شکل بسیار زیاد در حال خرید و فروش می باشد و قیمت آن به صورت نوسانی تغییر خواهد داشت، می باشد.

آسترولوژی چگونه در بازارهای مالی تاثیر می گذارد؟​

به طور کلی به هیچ عنوان آسترولوژی تاثیر مستقیم بر روی بازارهای مالی نخواهد داشت، بلکه براِیند انرژی ها و قدرت هایی که از سایر سیارات (به خصوص زمین) جذب می کند را در این راه بهره برداری نمایند. تنها لازم است تا اندکی نگاه عمیق به جریان زندگی داشته و بفهمیم وقتی نیم کره زمین روز می باشد آن سوی زمین شب بوده و شب و روز فقط با چرخش کره زمین به دور خودش و خورشید صورت می گیرد. حال بشری که در زمین در حال زندگانی می باشد در شب یک نوع رفتار و سبک زندگی را تجربه می نماید و در روز تجربه ی سبکی دیگری را دارد. همین مورد ساده حاکی از میزان تاثیر حرکت سیاره زمین و تاثیر آن بر بشریت می باشد. حال باید بدانید که زندگی شما از سایر سیارات (غیر از خورشید و ماه) هم تاثیر خواهد گرفت .

آیا واقعا به وسیله علم آسترولوژی می توان کسب درآمد کرد؟​

شاید برایتان غیر منطقی به نظر برسد اما سال گذشته تعداد افراد معدودی که از علم ستاره بینی جهت تحلیل روند قیمتی بازار سهام و بورس ایران بهره مند می شدند، توانستند بسیار زود تر از بقیه افراد متوجه ریزش سنگین بورس ایران باشند. به طور کلی رواج و شهرت این علم در بیشتر در کشور های غربی قابل مشاهده و درک است. بیشتر منابعی که در این باره منتشر شده است به زبان انگلیسی یا لاتین هستند. این حوزه به عنوان جدیدترین حوزه های تحلیلی برای ترندی چون ارزهای دیجیتال می باشد.

نشان ماه ها حاکی از چیست؟

هر رنگ و نمادی می تواند نشان ماه ها باشد. چرا که هر ماه نشانی خاص دارد. نماد اصلی هر ماه بیشتر به صورت حیوانات می باشد، برای مثال نشان ماه مرداد نماد شیر بوده و رنگ ان طلایی می باشد با توجه به نماد هر کدام از ماه‌ های تولد می توان در رابطه با آن ماهِ به‌خصوص اطلاعات جالبی به دست آورد. مثلا عنصر وجود، سنگ خوش ‌یمن، روز و عددی که برایتان شانس می‌آورد را می توانید از این طریق متوجه شوید.

اکنون سوال این است که عنصر وجود چیست؟ به طور کلی می بایست بدانید که انسان از عناصر چهارگانه ساخته شده، که اتفاقا این عناصر ارتباط مستقیمی با شخصیت هر فرد خواهد داشت.آب، خاک، آتش و هوا چهار عنصر اصلی که همه انسان‌های روی کره زمین با یکی از آن ها ساخته می شوند. مثلا دانشمندی مثل ابوعلی سینا معتقد بوده که دو عنصر سنگین، یعنی خاک و آب، سازنده‌ی اعضای بدن می باشند و دو عنصر سبک، یعنی آتش و هوا، روح آدمی را در بر می گیرند. ولی به طور کامل یکی از این عناصر در وجود هر انسانی پررنگ ‌تر از سایر می باشد و به همین سبب تفاوت در شخصیت افراد با یکدیگر شده است. اکنون در صورتی که به عنصر وجود توجهی نداشته باشیم، لازم است در باره  سنگ ماه تولد بدانید که خلاصه آن این است که این سنگ روی جسم و روح فردی که از آن استفاده می نماید، تاثیر مستقیم خواهد داشت.

چاکرا

چاکرا چیست؟

 در بدن ما هفت چاکرا وجود دارد ، مولادارا ، سوآدیستانه ، مانیپورا ، آناهاتا ، ویشوددا ، آجنا و ساهاسارارا. هر روز در ناوراتری یک چاکرای خاص بیدار خواهد شد که از آن انرژی دریافت خواهیم کرد.

در صورتی که مدیریت انرژی به درستی انجام شود ، به سادگی خواهید موفقیت های زیادی را کسب نمایید.به طور کلی ، تمام انرژی ما در چاکرای مولادارا که در بالای اندام های حسی می باشد، قرار می گیرد. یوگی ها انرژی خود را در مولادارا از طریق مدیتیشن در طول ناوراتری به صحراترار می آورند. به طور کلی می توان با کنترل و توجه نفس این انرژی را به سمت بالا انتقال دهید . وقتی انرژی را یکی یکی بالا می بریم ، تغییرات معجزه آسایی در شخصیت ما ایجاد خواهد شد.

با توجه به جدید بودن آسترولوژی مالی و توجهی که این روز ها در کشورمان به این علم می شود، می توان آن را یکی از ارکان مهم و بسیار علمی در انجام معاملات و تحلیل به شمار آورد. به طور کلی در کنار تمام قدرتی که تحلیلگران سنتی اعم از تکنیکالیست ها و فاندامنتالیست ها برخوردار می باشند ولی همگی در یک مطلب مشترکاً دارای ضعف می باشند و آن مبحث زمان هست. درآسترولوژی بیت کوین باید دانست تا چگونه وچه زمان با تصمیم جمعی، یک سهم یا ارز یا ارزی دیجیتال شروع به رشد یا ریزش می نماید. به طو رکلی آموزش ها و ارائه خدماتی تحت این عنوان با وب سایت های زیادی صورت می گیرد . شما می توانید با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی astrofarsisally.com ضمن در یافت اطلاعاتی جامع در این خصوص، خدماتی متفاوت دریافت نمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا