اجتماعی

آسمان فردا شب تهران برفی و بارانی است

روند بازار به نقل از فارس نوشت: معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان فردا شب تهران برفی و بارانی است همچنین در ساعات پایانی فردا بارش برف و باران و وزش باد شدید در برخی ساعات در پایتخت خواهیم داشت.

محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش برف و باران و وزش باد در برخی نقاط اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب کردستان را داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز چهارشنبه یکم بهمن در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، زنجان، قزوین، خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، همدان و استان مرکزی بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت فردا در برخی نقاط استان‌های تهران و البرز و از بعد از ظهر فردا با نفوذ توده هوای سرد در استان‌های گیلان و مازندران، بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه دوم بهمن این وضعیت در شمال غرب و غرب، جنوب غرب، شمال شرق، شرق، استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور حاکم خواهد بود.

وی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و وزش باد شدید، در شمال غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز کولاک برف و ریزش بهمن دور از انتظار نیست.

اصغری با بیان اینکه از بعد از ظهر پنجشنبه دوم بهمن از میزان ابرناکی و بارش از غرب کشور کاسته می‌شود، گفت: روز جمعه به تدریج سامانه بارشی از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌شود.

وی گفت: از فردا تا شنبه پیشِ رو در اغلب مناطق کشور دما به صورت محسوسی کاهش می‌یابد، بیشترین میزان کاهش دما در شمال شرق و شرق کشور بین ۱۵ تا ۲۰ درجه، همچنین در شمال غرب، دامنه جنوبی البرز و سواحل خزر بین ۱۰ تا ۱۵ درجه و در غرب، مرکز، بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز همچنین دریای عمان مواج است.

اصغری اظهار داشت: پنجشنبه دوم بهمن وزش باد شدید در سطح کشور به ویژه در نیمه شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز چهارشنبه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی می‌شود، همچنین در ساعات پایانی فردا با ابری شدن آسمان، بارش برف و باران و وزش باد شدید در برخی ساعات در پایتخت خواهیم داشت، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۴ و ۴ درجه خواهد بود.

اصغری اظهار داشت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای ۱۱ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده در ۱۶ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا