کسب و کار

آشنایی با شرکت توتال فرانسه

توتال یکی از بزرگترین شرکت های استخراج نفت و تولید انرژی می باشد که در فرانسه می باشد، توتال در زمینه پالایش فراورده های نفتی، استخراج نفت و گاز و تولد روانکار، روغن موتور و گریس صنعتی با برندهای توتال و الف Elf فعال می باشد.

شرکت توتال یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان است. توتال فرانسه بعد از شرکت شل بزرگترین شرکت نفتی اروپا می باشد. مرکز شرکت توتال در پاریس است‏ ولی شرکت توتال در اکثر کشورهای جهان تولید و فروش محصولات خود را انجام می دهد.‎‏ سهام توتال در بازار بورس نیویورک و اروپا معامله می شود. شرکت توتال فرانسه دارای سابقه همکاری با کشور ایران را در پروژه های مختلف دارد. توتال پروژه های استخراج و اکتشاف نفت و گاز متعددی در ایران انجام داده است . روغن توتال در بازار ایران در مصارف خوردویی و صنعتی برند شناخته شده ای می باشد. روغن توتال یکی از محبوبترین روغن صنعتی و روغن موتور درایران می باشد.

روغن توتال در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . شرکت توتال فرانسه در کنار شرکت های اکسان موبیل ، شل shell، بی پی ، شورون و کونوکو ‏‏فیلیپس یکی از شش شرکت بزرگ نفت و گاز دنیا می باشد .‏

شرکت توتال همچنین یکی از بزرگترین عرضه کننده های بنزین و گازوئیل در فرانسه و نقاط مختلف اروپا می باشد.

روغن هیدرولیک توتال

روغن هیدرولیک یکی از پرمصرف ترین روغن های صنعتی می باشد. روغن هیدرولیک شرکت توتال در ابتدا با بیس مینرال و استفاده از لوب کات تولید می شد. این نوع روغن در سیستم های هیدرولیک کاربرد وسیعی دارند.

 با پیشرفت تکنولوژی روغن های هیدرولیک با پایه سنتتیک به دلیل ایجاد آلودگی کمتر در سیستم و کارکرد بالاتر و بازه دمایی بیشتر طرفداران زیادی پیدا کرده است. کارکرد بالای روغن می تواند زمان مورد نیاز برای سرویس های دوره ای روغن هیدرولیک را افزایش دهد. که در دراز مدت باعث کاهش هزینه های نگهداری ازقطعات می گردد.

روغن هیدرولیک برای استفاده در سیستم های هیدرولیک صنعتی ، سیستم های انتقال قدرت ، سیستم های گردشی و پرسهای سبک و سنگین استفاده می گردد . همچنین روغن هیدرولیک در ماشین های مدرن که دارای فرمان هیدرولیکی هستند نیز استفاده می شود. که باعث انتقال نیرو بهتر از فرمان به چرخ ها می گردد.

روغن هیدرولیک باید در برابر اکسیداسیون و خوردگی مقاوم باشد. روغن هیدرولیک با ایجاد لایه روغنی از اصطحکاک و سایش بین قطعات دستگاه محافظت می کند. روغن هیدرولیک به عنوان یک روغن محافظ در جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی قطعات فلزی نیز کارایی دارد . روغن هیدرولیک باید قابلیت فیلتراسیون بالا داشته باشد و قابلیت جدا پذیری آب و هوا از روغن و خاصیت ضد کف می باشد.

روغن ترانس توتال

روغن ترانس یا روغن عایق الکتریکی در دماهای بالا دارای پایداری عالی و خاصیت عایق الکتریکی و خنک کنندگی مناسب دارد . شرکت توتال فرانسه با تولید انواع روغن ترانس مناسب باعث بهبود کارایی ترانس و عملکرد عالی آن می گردد . روغن ترانس اکثرا با پایه مینرال تولید می شود . اخیرا روغن های ترانس با پایه سنتتیک نیز تولید شده است ، که کیفیت و عملکرد بهتری نسبت به روغن تراسفورماتور مینرال دارد . روغن ترانس در انواع ترانسفورماتور روغنی بکار می رود. وظیفه اصلی روغن ترانس عایق ‌کاری و جلوگیری از پدیده کرونا ، جرقه و خنک ‌کاری در ترانسفورماتور می‌باشد.

روغن ترانسفورماتور دارای نقطه جوش و احتراق بالا می باشد و عملکرد خوبی در دماهای بالا دارد. روغن ترانس به دو دسته روغن ترانس کلاس I و روغن ترانس کلاس II تقسیم می شود. روغن ترانس کلاس II به دلیل تکنولوژی بالاتر بیشترین مصرف را دارد و در ترانسفورماتورهای پرقدرت و فشار قوی بکار می رود.

خرید روغن توتال

شرکت روغن صنعت آروشا با سالها تجربه در تامین انواع روانکار اصلی یکی از تامیین کننده های محصولات شرکت توتال در ایران می باشد.

آدرس : تهران، خیابان دستگردی (ظفر)، خیابان فرید افشار، پلاک ۲، واحد ۱۲ تلفن : ۲۲۹۲۰۴۹۹

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا