ورزش

بلیت‌فروشی جام‌ملت‌های آسیا / ارزانترین ۳۵۰ هزار تومان

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که نرخ بلیت‌های جام ملت‌های آسیا از ۳۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

به گزارش روند بازار، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، بلیت‌ فروشی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از امروز آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت معرفی شده، بلیت‌های این مرحله را به صورت آنلاین خریداری کنند.

بر همین اساس، نرخ بلیت‌ها از ۲۵ ریال قطر (حدود ۳۵۰ هزار تومان) آغاز می‌شود که بر اساس جایگاه صندلی، نرخ بلیت افزایش پیدا خواهد کرد. البته این مبلغ مربوط به مرحله گروهی است و در مراحل بالاتر قیمت‌ها افزایش پیدا خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر با امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین همگروه است که باید در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها یکشنبه ۲۴ دی در ورزشگاه شهر آموزش به مصاف فلسطین برود و در دومین دیدار خود جمعه ۲۹ دی، در ورزشگاه خلیفه برابر هنگ‌کنگ قرار بگیرد. شاگردان قلعه‌نویی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی سه‌شنبه سوم بهمن در ورزشگاه شهر آموزش باید برابر امارات به میدان بروند.

خبرنگار: مهدی روزخوش

منبع: خبرگزاری ایسنا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا