اقتصادی

آغاز ثبت نام جدید مسکن ملی از فردا

بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، دور جدید ثبت نام برای واحدهای اقدام ملی مسکن از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ثبت نام مجدد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از روز ۱۷ خردادماه آغاز می‌شود. این چهارمین مرحله از ثبت‌نام خواهد بود که البته جزئیاتی درخصوص تعداد واحدهای ثبت نامی اعلام نشده است.

قیمت مسکن ملی

قیمت به‌روز واحدهای اقدام ملی مسکن به ۳.۷ میلیون تومان در هر متر مربع رسیده است. این موضوع را اواخر اردیبهشت ماه یاسر لک، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد و گفت: با توجه به ضرایب اعمال شده به قیمت پایه واحدهای اقدام ملی مسکن که سه ماهه دوم سال گذشته اعلام شد در حال حاضر قیمت هر متر مسکن ملی به سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در آینده نیز ممکن است تعدیل ها کاهشی یا افزایشی باشد.

ثبت نام مراحل اول، دوم و سوم به پایان رسیده است. فرصت ثبت نام در مرحله سوم از ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ آغاز شد و پنجشنبه (۲۵ دی ماه) به اتمام رسید. مرحله چهارم نام نویسی از روز ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

همچنین گفته می‌شود پروژه مرحله دوم مسکن ملی تا اواخر خرداد به ثبت نام کنندگان داده می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا