اقتصادی

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش فوق العاده ایران خودرو از امروز سه‌شنبه ۱۸ خرداد آغاز شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز،گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، از امروز (سه‌شنبه، ۱۸ خرداد) اقدام به اجرای هفدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده خود کرده است.

در این طرح سه محصول پژو پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌شود.

این مرحله از فروش فوق‌العاده، از امروز به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد و به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده همچنان اجرا می‌شود.

مشتریان نهایی برای ثبت‌نام، از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از امروز تا پنجشنبه هفته جاری، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در دو ماهه نخست امسال گروه صنعتی ایران‌خودرو ۵۴ هزار و ۲۸۱ دستگاه خودرو تولید کرد که مشتمل بر ۳۷ هزار و ۵۵۱ دستگاه در گروه پژو، چهار هزار و ۴۳۶ دستگاه در گروه سمند، ۶ هزار و ۹۳۷ دستگاه دنا، چهار هزار و ۵۳ دستگاه رانا، ۹۱۶ دستگاه هایما و ۱۸۸ دستگاه تارا بود.

جمع تولیدات این خودروساز در هم‌سنجی با پارسال افت ۶.۲ درصدی داشته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا