اجتماعی

آغاز مزایده اموال منقول سازمان تملیکی از امروز

قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری مزایده اموال منقول این سازمان از امروز خبر داد

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، صاحب حجتی با اشاره به شروع مزایده الکترونیکی اموال منقول ماهانه از امروز ۹ بهمن در ۳۰ استان کشور، گفت: مزایده شماره ۲۶۵ سازمان طبق روال گذشته مزایده اموال منقول از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت انجام خواهد شد.
قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کل کالا‌های عرضه شده در این مزایده سراسری بیش از ۹۶۱ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است. وی افزود: بیشترین کالا‌ها در این مزایده به ترتیب از سوی استان‌های هرمزگان، آذربایجان غربی، تهران و آذربایجان شرقی عرضه خواهد شد.
سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: کالا‌های عرضه‌شده در این مزایده شامل ماشین‌آلات راهسازی، مقادیری طلا، لوازم خانگی، پوشاک و دخانیات به شرط صادرات و اسباب‌بازی است.
براساس این گزارش، شرکت در مزایده برای عموم مردم آزاد است و متقاضیان تا تاریخ ۱۶ بهمن می‌توانند از کالا‌های مورد نظر بازدید و پیشنهاد‌های خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، متقاضیان برای دریافت جزئیات اقلام مزایده به آدرس TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا