اقتصادی

آغاز پیش فروش «تارا»، جدیدترین محصول ایران خودرو

ایران خودرو، پیش فروش«تارا»؛ جدیدترین محصول خود را از امروز آغاز کرد و متقاضیان سه روز فرصت دارند نسبت به پیش خرید این محصول اقدام کنند. 

 به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، پیش فروش «تارا» جدیدترین محصول ایران خودرو از امروز آغاز ‌شد و قرار است این خودرو در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک ساله عرضه شود.

بیشتر بخوانید: برگزاری قرعه کشی محصولات ایران خودرو

طرح پیش فروش محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو، از امروز شنبه ۲۰ دی ماه آغاز شد و تا پایان روز دوشنبه ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، موعد تحویل این محصول، از تیر تا دی ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است. همچنین این خودرو در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

با توجه به بخشنامه فروش تارا دنده ای، این خودرو با پیش پرداخت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت نام خواهد شد. همچنین برای ثبت نام تارا اتوماتیک نیز به پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نیاز است. بر اساس بخشنامه موجود، ایران خودرو سود مشارکت و انصرافی را برای مشتریان تارا در نظر نگرفته است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا