اجتماعی

آلودگی هوای اهواز به ۲۵ برابر حد مجاز رسید

میزان غلظت گرد و خاک موجود در هوای اهواز به بیش از ۲۵ برابر حد مجاز تا ساعت هشت صبح امروز رسید.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، میزان غلظت گرد و خاک موجود در هوای اهواز تا ساعت هشت صبح امروز دوشنبه به ۳۸۰۰ میکرون رسید که نشان دهنده آلودگی بالای ۲۵ برابری هوا در این شهرستان است.

بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، تا ساعت هشت صبح امروز میزان غلظت گرد و خاک موجود در آبادان ۲۱۴۷، اهواز ۳۸۰۰، خرمشهر ۳۴۰۴، دزفول ۲۵۶۷، شادگان ۲۷۱۶، سوسنگرد ۳۱۸۲، شوش ۳۵۳۰ و شوشتر ۱۷۹۹ رسیده است

با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش غلظت توده گردوخاک و تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های خوزستان امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه تعطیل اعلام شد.

شب گذشته از سوی کارگروه اضطراری آلودگی هوا کلیه مقاطع تحصیلی و دانشگاه تعطیل اعلام شده بود. همچنین شب گذشته ادارات قرار بود با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز کنند که به دلیل تداوم شرایط آلودگی هوا ناشی از وقوع گرد و خاک، ادارات استان به صورت کامل تعطیل شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا