سیاسی

اعلام آمادگی ایران برای دستیابی به توافق با عربستان

رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی اعلام کرد که ایران از تداوم گفت‌وگوها با عربستان استقبال می‌کند و برای دستیابی به توافق آمادگی دارد.

به گزارش روند بازار به نقل از ایسنا، نورنیوز در صفحه توییتر خود با اشاره به این‌که فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی مجددا از آمادگی برای گفت‌وگو با ایران خبر داده است یادآور شد: قبلا پنج دور مذاکره ، مسائل مورد توجه دو کشور را کاملا شفاف کرده است.

در این توییت با بیان این که «ایران نیز از تداوم گفت وگوها(با عربستان) استقبال می‌کند و برای دستیابی به توافق آمادگی دارد» در عین حال تاکید شده است: وجود اراده سیاسی لازمه پیشرفت گفت‌وگوهاست.

پیش از این نیز وزیر امور خارجه ایران از نیت و اراده لازم کشورمان برای عادی‌سازی روابط با عربستان سخن گفته و خاطرنشان کرده بود که طرفین بر ادامه گفت‌وگوها اتفاق نظر دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا