اجتماعیعکس و فیلم

ثبت ۴۷۰ کشته در تصادفات نوروز ۱۴۰۲

فرمانده انتظامی کشور گفت: با ثبت ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی و شهرستانی، امسال تجربه سفر بیشتری را در نوروز داشتیم که میزان سفرها در مقایسه با پارسال از حجم بسیار بیشتری برخوردار بوده است .

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار رادان در گفتگو با خبر ۱۴ افزود: با توجه به پایان موج اول سفر‌ها و آغاز موج دوم سفر‌های نوروزی و تداخل این دو با هم، امروز در طول جاده‌ها چه در مسیر رفت و چه برگشت ترافیک پر حجمی را شاهد بودیم و این نشان دهنده این است که تا پایان هفته جاده‌های پر ترددی داشته باشیم لذا چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه پر حجمی از لحاظ تردد پیش بینی می‌شود و از هموطنان خواهش میکنم سفر خود را مدیریت کنند و با توجه به پیش بینی بارش‌ها مسیر جاده‌ها طولانی‌تر است و از مردم تقاضا دارم مسیر سفر را هم جزو سفر خود بدانند.

۶۵ درصد از تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی است

فرمانده انتظامی کشور گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون بر اساس رخداد‌های ثبت شده ۴۷۰ کشته در تصادفات داشتیم که ۶۵ درصد از این عامل تصادفات و فوتی‌ها ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت حق تقدم و همچنین عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه است که معمولا این عدم توانایی‌ها ناشی از خواب آلودگی یا خستگی است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا