اجتماعی

هر روز ۲۲۰ هزار ایرانی کرونا می گیرند

معاون کل وزارت بهداشت با اشاره به افرادی که تست کرونا نمی‌دهند، گفت: تخمین زده می‌شود روزانه تا حدود ۲۲۰ هزار نفر از مردم به کرونا مبتلا می‌شوند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ایرج حریرچی با اشاره به اینکه در ۱۴ استان علائم اولیه گذر از پیک پنجم را ملاحظه می‌کنیم، ابراز امیدواری کرد در هفته آینده این گذر از پیک بیشتر شود و بتوانیم تا دو هفته آینده با رعایت بیشتر مردم از پیک پنجم عبور کنیم.

وی ادامه داد: به نظر بیشتر ویروس‌شناسان جهان، گونه دلتا مسری‌ترین ویروسی است که تاکنون دیده شده است. حریرچی افزود: شرایط در حال بهبود است و امیدواریم تعداد فوتی‌ها نیز کاهش یابد. معاون کل وزارت بهداشت گفت: فعلا روند ابتلا و بستری در ۱۴ استان ثبات پیدا کرده و مقداری رو به کاهش است، اما متاسفانه میزان فوتی‌ها تا سه هفته دیگر صعودی خواهد بود.

حریرچی افزود: اینکه رفتار مردم در پنج روز آینده چگونه خواهد بود و مراسم‌ها چگونه برگزار خواهد شد، می‌تواند در روند کنترل بیماری مؤثر باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا