اجتماعی

آمار فوتی‌های روزانه کرونا به ۱۱۲نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا در شبانه روز گذشته را ۱۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: مجموع فوت شدگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۲۴۹ نفر رسیده است.

روند بازار – به گزارش خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر جمعه در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به شناسایی ۲۱۱۵ مورد جدید کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: تاکنون ۳۶۹ هزار و ۹۱۱ نفر در کشور به این بیماری مبتلا شده‌اند.

لاری، آمار فوتی‌های کرونا در شبانه روز گذشته را ۱۱۲ نفر اعلام کرد و افزود: مجموع فوت شدگان نیز به ۲۱ هزار و ۲۴۹ نفر رسیده است.

وی از بهبودی ۳۱۸ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران کرونا در کشور خبر داد و گفت: حال ۳۸۱۱ نفر از بیماران بسیار وخیم است.

لاری افزود: تاکنون سه میلیون و ۱۶۱ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، ادامه داد: استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته وی، استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا