اقتصادی

جدیدترین آمار متقاضیان یارانه دستمزد

بر اساس آخرین نتایج اجرای طرح یارانه دستمزد بیش از ۴۳هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده‌ و بیش از ۳۷هزار نفر قرارداد بسته و جذب بازار کار شدند.

به گزارش روند بازار، مطابق  تازه‌ترین نتایج گزارش عملکرد اجرای طرح یارانه دستمزد حاکی از آن است که تاکنون ۴۳ هزار و ۴۴۱ نفر از کارجویان و متقاضیان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۷هزار و ۲۲۸ جوینده کار قرارداد بسته و جذب بنگاه شده‌اند. ۷۰۱۸ کارفرما نیز در این طرح ثبت نام و اقدام به جذب نیروی کار کرده‌اند.

جدیدترین آمار متقاضیان یارانه دستمزد

متقاضیان و داوطلبان برای بهره‌مندی از مزایای طرح یارانه دستمزد باید مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر داشته باشند و سن آنها از ۳۷سال تمام بیشتر نباشد؛ شرط سنی برای زنان سرپرست خانوار جوینده کار نیز تا سقف ۴۵سال تعیین شده است.

کارجویان و کارفرمایان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح و دریافت یارانه دستمزد می‌توانند به سامانه وزارت کار به نشانی https://pyd.mcls.‌gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح یارانه دستمزد را با هدف کاهش هزینه‌های اشتغال نیروی کار جدید برای کارفرما به منظور پایداری و توسعه تولید و اشتغال، افزایش فرصت‌های شغلی در بازار کار و حمایت از بنگاه‌های بخش تعاونی و خصوصی به اجرا درآورده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا