اجتماعی

آمار کرونا در ایران از مرز ۱.۵ میلیون نفر عبور کرد

سخنگوی وزارت بهداشت، آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و ۵۳۴ هزار و ۳۴ نفر در کشور درگیر این بیماری شده اند.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر سه شنبه بیست و هشتم بهمن ۹۹، به ارائه آمار کرونا در شبانه روز گذشته پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام اینکه در حال حاضر ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان نارنجی، ۲۲۸ شهرستان زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند، گفت: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، دشت آزادگان، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری با اعلام اینکه از دیروز تا امروز، ۸ هزار و ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند، افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۳۴ هزار و ۳۴ نفر رسید.

وی با اظهار تاسف از فوت ۸۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: مجموع جانباختگان کرونا در کشور به ۵۹ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۸۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

به گفته وی، سه هزار و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تا کنون ۱۰ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۴۹۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا