اجتماعی

آمار کرونا در ایران ۲۲ اسفند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آمار کرونا در ایران ۲۲ اسفند از شناسایی ۸۰۸۸ بیمار جدید مبتلا و متاسفانه فوت ۵۳ بیمار کووید۱۹ خبر داد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درباره آخرین آمارهای کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت:

بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، از دیروز تا امروز (۲۲ اسفندماه) ۸۰۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است که ۵۹۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی ادامه داد: با توجه به این مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۳۱ هزار و ۵۵۸ نفر رسید.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۶۹ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۷۷ هزار و ۵۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، همچنین ۳۸۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: تاکنون ۱۱ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۴۴۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا