سیاسی

آمریکا ۶ فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه از تحریم ۲ فرد و چهار نهاد ایرانی به بهانه های واهی خبر داد.

روند بازار – به گزارش مهر، وزارت خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه ۶ فرد و نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا «سید محمود ساداتی» و «محمد سلطانی» را به عنوان ۲ فردی اعلام کرد که به فهرست تحریم‌های این وزارتخانه افزوده شدند.

طبق بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، زندان عادل‌آباد شیراز، شعبه یک دادگاه انقلاب شیراز، زندان ارومیه و زندان وکیل‌آباد مشهد هم ۴ نهادی هستند که به صورت نمایشی مورد تحریم واشنگتن قرار گرفته‌اند.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود آورده است که این تحریم‌ها بر اساس «قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها» موسوم به «کاتسا» که سال ۲۰۱۷ پس از تصویب در مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا و با امضای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به قانون تبدیل شد، صورت گرفته است.

این در حالی است که نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران پیش از این به بهانه نقض حقوق‌بشر اعلام کرد: امروز تحریم‌هایی را علیه دستگاه قضائی ایران اعلام می‌کنیم.

«الیوت آبرامز» گفت: تا ساعاتی دیگر تحریم‌هایی از سوی دولت ترامپ علیه دستگاه قضائی ایران اعلام خواهد شد.

نماینده ویژه دولت آمریکا به بهانه نقض حقوق‌بشر اعلام کرد: امروز تحریم‌هایی را علیه دستگاه قضائی ایران اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز، «الیوت آبرامز» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران امروز پنج‌شنبه اعلام کرد: تا ساعاتی دیگر تحریم‌هایی از سوی دولت ترامپ علیه دستگاه قضائی ایران اعلام خواهد شد.

دولت ترامپ با نقض قوانین بین المللی در خصوص لزوم پرهیز از دخالت در امور داخلی یک کشور مستقل بهانه این اقدام را نقض حقوق بشر در اجرای حکم قصاص برای یک قاتل در شهر شیراز عنوان کرده است!

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا