اقتصادی

آموزش ارز دیجیتال و معرفی مهمترین ارزهای دیجیتال

با ظهور ارز دیجیتال و مشهور شدن آن در بین مردم، امروزه بازار ارز دیجیتال رونق یافته و در بین مردم، طرفداران زیادی پیدا کرده است، برخی از سرمایه گذاران و حتی کسانی که قصد سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را دارند، به دنبال شناخت رمز ارزهایی به جز بیت کوین هستند که به اطلاعات آنها دست یافته و از آنها نیز به درآمد زایی برسند، به این منظور در این مطلب قصد داریم راجع به ارزهای بایننس کوین؛ پولکادات و ریپل صحبت کنیم، در ادامه همراه ما باشید و از این مرجع به عنوان پل درآمد زایی استفاده کنید.

ارز دیجیتال بایننس کوین BNB

ارز دیجیتال بایننس کوین BNB

در حقیقتBinance Coin که با BNB گاهی نمایش داده می شود، سکه بومی صرافی ارز رمزنگاری Binance است که با استفاده از استاندارد منحصر به فرد خود یعنی رمز ERC20 بر روی بلاک چین Ethereum ساخته شده است.

 جالب است بدانید که Binance حداکثر ۲۰۰ میلیون توکن BNB صادر می کند!

چرا بایننس کوین اختراع شد؟

همیشه در همه جای تاریخ، در هر برهه تاریخی، خلق و اختراع بشریت جای تحسین داشته و همیشه بهترین اثرها در ذهن بشریت به جای مانده است؛ حال اگر آن اثر برای بازمانده ها درآمدزایی هم کند که دیگر خوشبختی محال را دستانتان خواهید داشت! در رابطه با بایننس کوین هم؛ این اتفاق مبرا نیست و در واقع این برنامه برای توانمند سازی بستر ارز رمزنگاری شده و فعالیت های آن برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار تأمین شده است!

در واقع بایینس کوین را می توان برای اهداف مختلفی در نظر گرفت که این اهداف از جمله گزینه های زیر را در بر می گیرند:

  • پرداخت هزینه لیست
  • هزینه مبادله
  • هزینه معاملات یا هرگونه هزینه دیگری که کاربر ممکن است در صرافی متحمل شود

این سکه همچنین می تواند برای سرمایه گذاری IEO که در بخش Launchpad Binance ذکر شده است، استفاده شود.

سپس این ارزهای جدید در صرافی رمزنگاری Binance لیست می شوند و یک بازار کامل برای تجارت در اختیار آنها قرار می دهد. داشتن یک ارز بومی، وابستگی به پول سنتی را کاهش می دهد که می تواند باعث تاخیر و هزینه های اضافی شود که یک بار مالی اضافی را برای کاربر نهایی ایجاد می کند.

این رمزارز در حالی که کاربران را قادر می سازد تا در خرید و فروش پس انداز کنند، یک تجربه یکپارچه را نیز فراهم می کند.

سکه Binance چگونه کار می کند و چه فناوری پشت آن است؟

 جواب بسیاری از سوالات شما در این پاراگراف است، برخی پرسیده بودید که بر روی چه چیزی ساخته شده است و از چه توکنی استفاده می کند؟ در جواب این سوال می توانیم بگویئم که BNB بر روی بلاکچین Ethereum ساخته شده است و از توکن هایERC20 استفاده می کند که می تواند ارزش را ذخیره و نگه دارد.

حال اگر می پرسید که توکن ها را چطور استخراج کنیم، جواب دندان شکنی برای آن داریم، آن هم این است که شما نمی توانید توکن ها را استخراج کنید زیرا آنها از طریق ICO از قبل استخراج و توزیع شده اند!

ارز دیجیتال پولکادات DOT

ارز دیجیتال پولکادات DOT

آنچه در صنعت رمزنگاری اتفاق می افتد سریع است. در ابتدا، ما شاهد افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین بودیم. در مرحله بعدی، رشد سریع مالی غیرمتمرکز (DeFi) را می بینیم که باعث تسلط Ethereum می شود. سرانجام، سرمایه گذاران باهوش اکنون به دنبال فرصت هایی برای متنوع کردن سبد سرمایه گذاری خود هستند که می تواند از سهم بازار در شبکه Ethereum استفاده کند. و آنچه به ذهن خطور می کند رمز Polkadot (DOT) است. از آنجا که هنوز رمز نسبتاً جدیدی است، انتظار می رود که بپرسید Polkadot چیست و هدف چیست؟

Polkadot در واقع یک پروژه منبع باز به حساب می آید که توسط بنیاد Web3 تأسیس گردید و امکان انتقال داده از طریق بلاکچین ها را فراهم می کند و از چندین زنجیره در یک شبکه پشتیبانی می کند.

Polkadot با هدف از بین بردن ارتباط آهسته بین بلاکچین های عمومی و خصوصی و عمدتاً ارتقا یک شبکه بدون انشعاب و به خطر انداختن مقیاس پذیری است.

همانطور که می دانیم مسائل مربوط به قابلیت همکاری در فضای فعلی بلاکچین معلق است. اکنون Polkadot پیشرفت های فنی زیادی را برای غلبه بر این مشکل ارائه می دهد. این برنامه با برنامه های توسعه و ادغام سایر سیستم عامل های بلاکچین با برنامه ها و دارایی های Ethereum تعامل دارد. هدف نهایی پروژه گسترش کارکردهایی است که توسط بلاک چین های دیگر مانند Ethereum ، Cardano یا EOS حاصل نشده است. که در آن، امکان انتقال متقابل بلاک چین از توکن، داده ها و دارایی ها، آنها را از بقیه متمایز می کند. از این رو، Polkadot از ارزش بالایی برخوردار است و به طور فعال در حال صعود به رده های رمزنگاری شده است. در حقیقت، پولکادات جزو ۱۰ رمز ارز برتر با بیش از ۷ میلیارد دلار سرمایه در بازار است.

ارز دیجیتال ریپل XRP

ارز دیجیتال ریپل XRP

XRP یک نوع ارز دیجیتال است که توسط Ripple Inc، یک شرکت راه حل پرداخت، صادر و مدیریت می شود که همچنین شبکه پرداخت برون مرزی RippleNet را مدیریت می کند.

ریپل فروش XRP را در سال ۲۰۱۲ آغاز کرد، اگرچه این شرکت در سال های اخیر توجه خود را به ارز دیجیتال و شبکه پرداخت مرزی خود معطوف کرده است.

ریپل چگونه کار می کند؟

برخلاف بیت کوین یا اتریوم، ریپل به یک شبکه بلاکچین با دارایی رمز ارز بومی اشاره نمی کند. در حقیقت، Ripple، سابقه تغییر قالب XRP در مدل کسب و کار خود را دارد.

بیت کوین در مقابل XRP

برخلاف بیت کوین، سکه های XRP استخراج نمی شوند. ریپل در زمان راه اندازی شبکه، تأمین کالا را ضرب کرد و ریپل به طور متناوب بخشهایی از عرضه را از یک سپرده خارج می کند و در بازار آزاد می فروشد. در حال حاضر از مجموع ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ مورد عرضه XRP، بیش از ۴۵ میلیارد مورد در گردش است.

نتیجه گیری

ارز دیجیتال بهترین راه درآمد در سیستم های درآمد زایی ست، به این صورت که اگر آنها را به صورت کامل بلد باشید؛ می توانید به بهترین نحو، به درآمد زایی مطلوب نزدیک شوید، به منظور یادگیری کار با بازار ارز دیجیتال همواره می توانید در وب سایت آموزشی علیرضا محرابی ویدئوهای دوره های رایگان آموزش ارز دیجیتال را مشاهده کرده و روز به روز پیشرفت کنید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا