کسب و کار

آموزش استفاده از ویژگی های پنهان گوشی سامسونگ

در حال حاضر، خرید گوشی سامسونگ با توجه به محبوبیتی که در بین کاربران دارد، بسیار افزایش یافته است. مورد مهمی که در خرید گوشی سامسونگ می بایست به آن توجه شود، ویژگی های پنهان آن است! منظور قابلیت هایی است که به صورت پیش فرض در تنظیمات موبایل وجود دارد، اما افراد کمی از آن باخبر هستند.

دانستن چنین قابلیت هایی باعث می شود، کاربران بتوانند راحت تر و سریع تر، از گوشی موبایل خود استفاده کنند. قابلیت ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ و کدهای USSD مخفی، تنها بخشی از این موارد می باشند که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته می شود. اما قبل از آن بهتر است با نکات مهم در خرید گوشی سامسونگ کمی بیشتر آشنا شویم.

نکات خرید گوشی سامسونگ اقتصادی

هنگام خرید گوشی سامسونگ، می بایست به یکسری نکات توجه نمود، این موارد، عبارت است از:

  • پردازنده (CPU)

سی پی یو، تاثیر مستقیم بر روی عمر باتری و عملکرد گوشی از لحاظ سرعت دارد. مدل های بسیار مختلفی از پردازنده های سامسونگ وجود دارد نظیر: Snapdragon، Mediatek، Exynos، Kirin که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

  • نوع صفحه نمایش

از انواع صفحه نمایش در گوشی سامسونگ می توان به پنل های IPS، PLS، TFT و LED اشاره نمود. به منظور خرید گوشی سامسونگ اقتصادی، نمایشگر IPS  محبوبیت بیشتری دارد. در یک دسته بندی کلی:

نوع نمایشگرویژگی
TFTمخفف Thin film transistor که در آن پیکسل ها، مستقیم با ترانزیستور در ارتباط هستند. این نوع صفحه نمایش باعث بروز اختلال در خوانایی می شود، از گستره رنگی بالایی پشتیبانی نمی کند و روشنایی کمتری دارد.
IPSنسخه پیشرفته تر TFT می باشد و در اکثر گوشی های اقتصادی و میان رده، مورد استفاده قرار داده شده است.
PLSدر این نوع نمایشگر، مشکلات خوانایی در زاویه های دید مختلف برطرف شده است، گستره پوشش رنگی نیز افزایش یافته است.
  • باتری

به صورت کلی، ۴ مدل باتری لیتیوم یونی و پلیمری، نیکل کادمیوم و هیدرید فلز وجود دارد. در حال حاضر، بیشتر از باتری های لیتیومی استفاده می شود که نوع پلیمری آن، ایمن تر است. شایان ذکر است که پس از خرید گوشی سامسونگ، شارژ کردن پیاپی آن می تواند به باتری آسیب برساند. بهترین بازه برای شارژ کردن باتری ۲۰% – ۹۰% می باشد.

با توجه به موارد گفته شده در ارتباط با خرید گوشی سامسونگ اقتصادی، در حال حاضر گوشی a۰۴ با داشتن ۶۴ گیگ حافظه داخلی، ۴ گیگ رم، صفحه نمایش PLS می تواند یکی از گزینه های مناسب برای یک گوشی اقتصادی باشد.

ویژگی های پنهان گوشی سامسونگ چیست؟

همانطور که گفته شد، دانستن ای ویژگی ها می تواند سهولت استفاده از گوشی سامسونگ را افزایش دهد. این موارد عبارت است از:

تنظیمات گوشی سامسونگ
  • ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ

قبل از بررسی روش های ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ ، می بایست به این نکته اشاره نمود که ممکن است این قابلیت در بعضی از کشورها در دسترس نباشد. به منظور ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ، تنها لازم است این مراحل طی شود:

  • ابتدا نیاز است تا keypad تلفن باز شود و سپس بر روی منو سه نقطه در قسمت بالا، سمت راست کلیک شود.
  • وارد شدن به بخش تنظیمات Record calls.
  • در این قسمت برای فعال کردن ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ، می بایست گزینه auto record calls انتخاب شود.

در این حالت، تمامی تماس ها، به طور خودکار ذخیره خواهند شد. همچنین این قابلیت وجود دارد تا به صورت دستی این کار انجام شود. برای این حالت، وقتی تماس برقرار می شودف از منو سه نقطه ای بالا سمت راست، می توان گزینه record calls را انتخاب نمود.

  • استخراج اشیا از داخل عکس

در نسخه UI 5.1، بیرون کشیدن اشیا از داخل عکس توسعه داده شد. با این قابلیت می توان به راحتی المان هایی که در یک تصویر وجود دارند را ارسال و یا کپی نمود. برای این کار تنها کافی است از یک شی عکس گرفته شود، سپس بر روی المان مورد نظر کلیک و نگه داشته شود. سپس آپشن های مرتبط با المان نشان داده می شوند.

  • نصب ۲ اپلیکیشن واتس اپ و تلگرام

با توجه به اینکه اکثر گوشی ها سامسونگ به صورت ۲ سیم کارت ارائه می شوند، قابلیت Samsung dual messenger می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا از محبوب ترین پیام رسان خود، کپی گرفته و با اکانت متفاوت، در آن ورود کند.

جمع بندی

با توجه به مواردی که در ارتباط با خرید گوشی سامسونگ به ویژه گوشی اقتصادی a04 گفته شد، با در نظر گرفتن ویژگی هایی که گوشی های سامسونگ در اختیار کاربران قرار می دهند (ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ، dual messenger و غیره)، ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

در این راستا، فروشگاه اینترنتی موبایل توشه (https://mytosheh.com)، با داشتن سال ها تجربه در فروش انواع کالاهای دیجیتال، می تواند خدمات ارزنده ای را به مشتریان ارائه دهد. همچنین شایان ذکر است با توجه به گرانی هر روزه محصولات دیجیتال، مهمترین هدف توشه، جلب رضایت مشتریان بوده است.

علاوه بر ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی محصولات، در حال حاضر، تمامی کالاهای دیجیتال دارای ۱۵ – ۲۰ درصد تخفیف می باشند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا