کسب و کار

آموزش صفر تا صد اتصال سایت وردپرسی به CRM

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که ارتباط حرف اول را زده و همچنین حضور کسب و کارهای مختلف در فضای اینترنت باعث شده تا ما به یادگیری نحوه اتصال سایت وردپرسی به crm توجه نشان دهیم.

در حالت کلی باید این را بدانیم که این روزها روش‌های تبلیغات قدیمی جواب گو نبوده و همه ما نیازمند این موضوع هستیم تا از دنیای اینترنت استفاده کنیم و این موضوع با استفاده از خدمات طراحی سایت در مشهد امکان پذیر است. صاحبین مشاغل این روزها ترجیح می‌دهند برای دست یابی به درآمد بیشتر، فروشگاه مجازی خود را تاسیس کنند تا اینکه بخواهند مغازه یا شرکتی بزرگتر را تاسیس نمایند.

این دقیقا به این دلیل است که تعداد کاربران در اینترنت بسیار زیاد است و تمامی مشاغل می‌توانند مخاطبین و مشتریان خود را در این فضا پیدا نمایند. علاوه بر آن استفاده از سیستم crm برای هر شغلی ضروری است و شما می‌توانید با استفاده از اتصال سایت وردپرسی به crm کار خود را با سرعت بیشتری پیش برده و پاسخگویی بهتری به مشتریان داشته باشید. مطمئن باشید به این صورت می‌توانید رضایت بیشتری را جذب کنید و تعداد علاقه مندان به برند خود را نیز افزایش دهید.

در این مطلب قصد داریم آموزش نحوه اتصال سایت وردپرسی به crm را ارائه نماییم تا شما را قدمی به این موفقیت بزرگ نزدیک نماییم. با ما همراه باشید.

وردپرس چیست؟

خیلی بهتر است قبل از اینکه بخواهیم در رابطه با اتصال سایت وردپرسی به crm صحبت کنیم، کمی اطلاعات خود را در رابطه با وردپرس بالا ببریم.

ما برای اینکه بخواهیم سایتی را طراحی کنیم دو راه داریم. یا می‎توانیم از طریق کد نویسی ۰ تا ۱۰۰ یک سایت را طراحی کنیم و تمامی ویژگی‌ها و المان‌های ظاهری را طراحی کنیم که طبیعتا زمان زیادی خواهد برد و همچنین هزینه خیلی زیادی نیز دارد. یا می‌توانیم یکی از سیستم‌های مدیریت محتوایی را انتخاب کنیم.

وردپرس یکی از قوی‌ترین سیستم‌های مدیریتی محتوا به صورت متن باز است که شما با استفاده از آن هر نوع سایتی را می‌توانید طراحی کنید. در این نرم افزار ویژگی‌های سایت و تمامی المان‌های ظاهری کد نویسی شده است و شما می‌توانید با روش‌های خاص معرفی شده، از آن‌ها استفاده کنید.

مطمئن باشید هر ویژگی که شما نیاز داشته باشید در افزونه‌های وردپرسی پیدا خواهد شد ولی اگر نتوانستید چیزی که می‌خواهید را پیدا نمایید، با توجه به متن باز بودن این نرم افزار می‌توانید آن را کدنویسی کرده و به سایت خود اضافه کنید.

اگر برای طراحی سایت فروشگاهی در مشهد تصمیم دارید از وردپرس استفاده کنید مطمئن باشید می‌توانید هر ویژگی دلخواه را داشته باشید و حتی در اتصال سایت وردپرسی به crm نیز مشکلی نخواهید داشت.

به چه دلیلی به اتصال سایت وردپرسی به crm نیاز داریم؟

در این قسمت تصمیم داریم در رابطه با این سوال صحبت کنیم که اصلا چرا باید سایت وردپرسی خود را به crm متصل کنیم؟ چه دلیلی وجود دارد که این آموزش را دنبال کنیم؟ در این بخش جواب این سوال را خواهید گرفت.

این موضوعی واضح است که با استفاده از نرم افزار crm بهترین پاسخ گویی به مشتریان انجام خواهد شد و افرادی که در زمینه امور مشتریان کار می‌کنند بدون داشتن این نرم افزار نمی‌توانند تمامی امور را به صورت درست بررسی کرده و به کارها رسیدگی کنند. معمولا تمامی فروشگاه‌های بزرگ و کوچک از این نرم افزار استفاده می‌کنند و هر آنچه مربوط به مراجعه کنندگان است، در crm ذخیره می‌شود.

آموزش صفر تا صد اتصال سایت وردپرسی به CRM

حالا برای مثال فرض کنید فروشگاه خیلی بزرگ فرش فروشی با داشتن تعداد زیادی مشتری به صورت حضوری و تلفنی، تصمیم دارد تا وارد دنیای مجازی شده و سایت داشته باشد. طبیعتا با داشتن سئو خوب خیلی زود می‌تواند در این فضا نیز به جایگاه خوبی رسیده و مشتریان خود را داشته باشد.

این کاربران از طریق درگاه‌هایی که در سایت وجود دارد سوالات زیادی را در رابطه با فرش‌های مختلف خواهند پرسید و علاوه بر آن در صورت نیاز نسبت به خرید اینترنتی اقدام کرده و سوالاتی را نیز در این رابطه دارند. حالا فرض کنید چه قدر کار امور ارتباط با مشتریان سخت خواهد شد که علاوه بر بررسی نرم افزار crm و پاسخ گویی به این مشتریان، باید سایت را نیز مورد بررسی قرار داده و مشتریان مجازی را نیز پاسخ دهند.

به همین دلیل است که اتصال سایت وردپرسی به crm مهم خواهد شد. با این کار مجدد امور تمامی مشتریان در نرم افزار crm جمع شده و افرادی که در بخش امور مشتریان و مدیریت این موضوع در حال کار هستند می‌توانند سایت را نیز مورد بررسی قرار دهند و هیچ خطایی پیش نخواهد آمد. این طبیعی است که در صورت جدا بودن این دو پنل ممکن است تعدادی از مشتریان از دست داده شوند ولی با اتصال سایت وردپرسی به crm این مشکل برطرف خواهد شد.

نحوه اتصال سایت وردپرسی به crm

خب در این بخش باید اتصال سایت وردپرسی به crm را آموزش دهیم. در بخشی که در رابطه با وردپرس توضیح دادیم این را گفتیم که با استفاده از افزونه‌های مختلف می‌توانید ویژگی‌های زیادی را به سایت اضافه کنید و در رابطه با این اتصال نیز همین موضوع برقرار است.

تعداد زیادی نرم افزار crm وجود دارد که هر کدام توسط شرکت خاصی ارائه شده و اطلاعات خاصی را ارائه کرده و حتی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. هر کسب و کاری از یکی از این نرم افزارها استفاده می‌کند و طبیعتا می‌خواهد همین نرم افزار را به سایت وردپرسی متصل کند.

برخی از نرم افزارها دارای افزونه‌های مخصوصی هستند که با نصب آن‌ها به راحتی سایت خود را متصل خواهید کرد ولی اگر چنین افزونه‌ای وجود نداشت تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که وارد مخزن وردپرس شوید و از طریق جستجو افزونه گرویتی فرم را پیدا کرده و آن را نصب و فعال کنید.

این افزونه‌ای است که به راحتی به شما کمک خواهد کرد تا سایت وردپرسی خود را به نرم افزار crm متصل کنید. مطمئن باشید این افزونه تنظیمات سختی ندارد و تنها با مطالعه قسمت‌های مختلف آن می‌توانید کار خود را انجام دهید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا