کسب و کار

آموزش نگارش اداری با سایت ایفردوسی

 به طور قطع یادگیری مکاتبات اداری می‌تواند ارتباطات فرد با سازمان‌ها و اداره‌های مختلف را بهبود بخشد. از طرفی با انجام مکاتبات صحیح می‌توان درصد موفقیت کسب و کار خود را افزایش داد. گروه آموزش فردوسی به عنوان یک پایگاه آموزش تخصصی مهارت های اداری، در زمینه‌ی نگارش اداری نیز پیشگام بوده است. این مجموعه با برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و همچنین در اختیار قرار دادن منابع ارزشمند به علاقه‌مندان آن کمک شایانی در حوزه‌ی آموزش مهارت‌های اداری کرده است. با استفاده از دوره‌‌های آنلاین می‌توان روش‌های مختلف نگارش مکاتبات اداری را به صورت کار عملی یاد گرفت.

روش استفاده از دوره های نگارش اداری

گروه آموزش فردوسی شرایطی را فراهم آورده است تا مهارتجو بتواند با تهیه‌ی اشتراک دو روزه به صورت رایگان از محتوای آموزشی دوره های نگارش اداری بهره‌مند شود. مهارتجو در صورت رضایتمندی از این دوره‌ها می‌تواند نسبت به تهیه‌ی اشتراک یک، دو یا سه ماهه اقدام کند.  بنابراین ابتدا وارد سایت www.e-ferdowsi.ir  ‌شوید. سپس در منوی سایت بر روی گزینه‌‌ی دوره‌های آموزشی آنلاین کلیک کنید و با تهیه اشتراک و تسویه حساب در سبد خرید به صفحه دوره ها برگردید و با انتخاب دوره نگارش (حکیم فردوسی) آموزش خود را آغاز کنید. دوره‌های آموزشی شامل نگارش اداری(حکیم فردوسی) و نگارش اداری(علامه دهخدا) است. البته باید توجه داشت، پیش نیاز دوره نگارش اداری (علامه دهخدا)، دوره‌ی نگارش اداری (حکیم فردوسی) است.

محتوای دوره نگارش اداری

هر دوره نگارش اداری ۳۰ درس و ۳۰ آزمون دارد.

آموزش نگارش اداری با سایت ایفردوسی

در این درس ها و آزمون‌ها از نگارش اداری و دستور زبان گرفته تا نگارش آزاد، تبدیل محاوره به رسمی به صورت تمرین محور وجود دارد. قطعاً با شرکت در این دوره‌ها  می توانید سطح نگارش اداری خود را تا حد ممکن ارتقا دهید.

از اینجا مستقیم به صفحه دوره های نگارش اداری ایفردوسی منتقل شوید

آموزش نگارش اداری با سایت ایفردوسی

در پایان لازم به ذکر است که دوره‌های نگارش اداری مکمل آموزش اصول نامه‌نگاری، گزارش نویسی و تنظیم صورت جلسه است.

از اینجا مستقیم به صفحه دوره های نگارش اداری ایفردوسی منتقل شوید

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا