کسب و کار

آیا به نظر شما درآمد میلیاردی دست نیافتنی است؟

میخواهم روشی را برایتان پیشنهاد دهم که دیگر درآمد بالا برای شما دست نیافتنی نباشد و بتوانید در زمان کوتهی شما هم به ثروتمند شوید، اگر از درآمد کم خسته شده اید و به دنبال سود و درآمد بالایی هستید پیشنهاد می کنم در زمینه های زیر فعالیت کنید چراکه افراد بسیاری از این طریق میلیاردر شده اند.

بادام زمینی غلاف دار

اگر به دنبال مواد مغذی می گردید که ارزش غذایی بالا داشته باشد بهتر است بادام زمینی غلاف دار را استفاده کنید، امروزه این محصولات صادراتی به صورت کیلویی صادر می شود مصرف این محصول برای درمان بسیاری از بیماریها کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

نقره همدان

یکی از کاربردی ترین محصولات و زیورآلاتی که شما می توانید از آن استفاده کنید النگو و گوشواره  نقره همدان می باشد که در این شهر مغازه های بسیار زیادی دارد. شما با خریداری کردن النگو نقره نسبت به طلا سود بیشتری کرده اید زیرا اجرت ساخت و مالیات نمی دهید همچنین چون پول کمتری در مقابل آن پرداخت می کنید در مواقعی که آن را گم کنید نیز کمتر ناراحت می شوید و دیگر نگران گم شدن و یا ربودن آن نخواهید بود.

چرم تمساح

لازم به ذکر است چرم تمساح پوست یکی از بیست و سه گونه ی تمساح است که طی فرآیند هایی به چرم تبدیل شده است این نوع چرم که یکی از کمیباب ترین و گران ترین چرم ها در دنیا است مقدار خیلی کمی از تولید جهانی را شامل می شود در مقابل چرم های دیگر این چرم بسیار کمیاب و نایاب است و برای تولید آن تبحر خاصی نیاز است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا