اقتصادی

آیا بیت کوین در این قیمت ها ارزش خرید دارد؟

بیت‌کوین در تلاش است تا سقوط هفته گذشته را جبران کند و حالا میانه کانال رنج خود را پشت سر گذاشته و در محدوده ۳۵ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش روند بازار، قیمت بیت‌کوین در تلاش بود که سقوط هفته گذشته را جبران کند و حالا در محدوده ۳۵ هزار دلار معامله می‌شود.

در حال حاضر بیت‌کوین روندی رنج دارد و بازار مناسب نوسانگیران است. با کاهش ارزش بیت‌کوین بازار کریپتوکارنسی ۳/۴۵ میلیارد دلار ضرر کرد.

اخبار مرتبط

ذخیره‌های بلندمدت بیت‌کوین همیشه باعث رشد این ارز بوده و حالا هم داده‌ها حاکی از آن است که در زمان افت قیمتی بیت‌کوین بسیاری دست به خرید زدند.

«بیت‌کوین ارزان است و این را دارندگان بلندمدت این ارز می‌دانند.»

همچنین داده‌ها نشان می‌دهد بسیاری از کسانی که در بخش معاملات آتی کار می‌کنند هم به خریدار بلندمدت تبدیل شده‌اند.

معامله‌گران کوتاه‌مدت در روند نزولی تلفات کمتری متحمل می‌شوند. معاملات هولدرها در جریان معاملات یک هفته اخیر نشان‌دهنده وجود ترس در بازار است.

از طرفی ریزش سنگین باعث ایجاد ترس در هولدرها شد و فشار فروش افزایش یافت اما داده‌ها نشان می‌دهد که ۲۳ درصد از کل منابع بازار در اختیار معامله‌گران کوتاه‌مدت است و همین منابع بازار را نوسان می‌کند.

روند صعودی که توسط برخی تحلیلگران پیش‌بینی می‌شد فعلا در بازار دیده نمی‌شود اما به نظر می‌رسد بسیاری از هولدرها امید به رشد دارند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا