کسب و کار

آیا تا به حال به مفهوم پولدار شدن پی برده اید

خیلی از ما در این باره که طعم پول زیاد در زندگی ما چگونه است واقف نیستیم اما در این مقاله قصد داریم شما را با کسب و کاری در باره انواع دستکش آشنا کنیم که بسیار می تواند کمک کننده شما باشد.

دستکش ساق بلند

پاسخ این سوال ارتباط مستقیمی با تاریخچه پیدایش دستکش ساق بلند ایمنی دارد آن زمان که موج دوم رشد اقتصادی در جوامع بشری آغاز و انسان وارد عصر صنعتی شده بود.

در آن دوران با اختراع ماشین بخار اکثر کشورها مواجه شدند با ظهور و بروز قارچ گونه و فزاینده کارخانه ها و شرکتهای بسیاری که در زمینه های مختلف شروع به تولید کالاها و ارائه خدمات متنوع نمودند.

سختی های کارهای صنعتی به تدریج خود را نشان داده و حوادث کار کم کم رخ نمودند. افراد زیادی هر روزه دچار آسیب ‌دیدگی و ضربه های شدید به اندامهای مهم و حیاتی و بخصوص دستها می ‌شدند.

دستکش استادکار

یکی از بهترین نمونه های که می توند از آسیب جلو گیری کند دستکش استادکار هنگامی که سخن از ضربه به دست پیش می آید ذهن ناخود آگاه ما به صورت اتوماتیک تصویر دستی خون آلود را که با فشار و یا صدمه جسمی سنگین کاملاً از هم فرو پاشیده است را در برابر خیال و دیدگان ما باز سازی می‌ کند.

ولی به واقع باید گفت که این تنها نوعی از اقسام مختلف ضربه است که به دلیل ایجاد در اثر کوبش سریع و آنی آن هم توسط جسمی سخت و خطرناک در ذهن ما تداعی می گردد ولی حقیقت بزرگتری در پس مفهوم ضربه نهفته است که به زبان خیلی ساده می‌ توان گفت هر چیزی که به هر شکلی ساختارها و اندامهای ما را از بین ببرد.

دستکش استادکار

دستکش دندانپزشکی

در واقع ضربه ای کاری به آن اندام خاص زده است و درست در همین زمان بحث چرایی دقت در انتخاب و خرید دستکش دندانپزشکی ایمنی مناسب با شغل و حرفه مان پیش کشیده می شود، زیرا همه آنها به صورت کلی عنوان دستکش ایمنی را یدک کشیده و از تعدادی استاندارد اولیه و مشترک پیروی می کنند.

لیکن همه آنها قادر به ایجاد ایمنی مناسب و شایسته برای دستان ما نیستند چون ما در شغلهای مختلفی مشغول به کار هستیم و دقت در جزئیات امر و خصوصیات ارائه شده در هنگام خرید دستکش های ایمنی است که تا حدود زیادی ضامن سلامت دستان ما خواهد بود. روی هم رفته به مواردی همچون نوع ، جنس، اندازه ، دوام ، راحتی در کار، کیفیت ساخت ، خوش دست بودن و موارد این چنینی در راستای شغل و حرفه مد نظرمان توجه میکنیم.

دستکش دندانپزشکی

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا