کسب و کار

آیا تخت دو طبقه خوب است؟

شاید شنیدن عبارت تخت خواب دو طبقه در اولین لحظه برای اکثر پسران جوان فقط یادآور دوران خاطره انگیز خدمت سربازی و یا برای بسیاری از افراد یادآور دوران دانشجویی و خوابگاه های دانشجویی باشد و برای بسیاری از کودکان نیز احساس ماجراجویی و هیجان را شعله ور نماید.

امروزه تختخواب های دو طبقه در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارد که در بسیاری از موارد شباهت خاصی به تخت خواب های فلزی و قدیمی موجود در خوابگاه ها ندارد.

شاید شما هم با تانیل چوب هم نظر باشید. به نظر ما مهم ترین ویژگی بارز تخت خواب دوطبقه، استفاده درست و بهینه از فضاهای محدود در اتاق خواب های کوچک امروزی‌ست. بسیاری از ما ممکن است که در هنگام طراحی یا تغییر دکوراسیون منزل خود وقتی به ابعاد اتاق خواب ها رسیدیم، منصرف شده باشیم. به این بهانه که اتاق خواب منزل کوچک است و نمی توان از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. اما به دل این ماجرا برویم و دقیق تر فکر کنیم نتیجه می گیریم که سخت نیست. راه حل های مختلفی همچون تخت خواب مهمان، تخت خواب میزبان و حتی تخت خواب دو طبقه وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم که به معرفی و بررسی مزیت ها و معایب تخت خواب دو طبقه بپردازیم. اگر تا پایان این مطلب با تانیل چوب همراه باشید می توانید با تخت خواب دو طبقه آشنا شوید و هوشمندانه تر برای خرید تختخواب دو طبقه تصمیم بگیرید. در واقع اولویت اول و اصلی برای تهیه تخت خواب های دو طبقه برای اتاق خواب فرزندان دلبندتان باید کیفیت بالا و اتصالات محکم باشد. در غیر اینصورت اگر تخت خواب دو طبقه با کیفیت پایین انتخاب کنید به راحتی می‌توانید سلامتی و جان کودکان را به خطر بیاندازید.

اما قبل از آن که تخت خواب دو طبقه را از لیست وسایل مورد نیاز کودکان حذف کنید پیشنهاد می کنیم که کمی مکث کنید. به این دلیل که ما در تانیل چوب محصولاتی با کیفیت بالا، بهترین ایمنی و ظاهری زیبا به همراه قیمت های مناسب در اختیارتان قرار می دهیم. به جهت انتخاب و خرید محصولات ما می توانید از طریق راه های ارتباطی با تانیل چوب در ارتباط باشید.

سرویس خواب

در حین انتخاب تخت خواب های دو طبقه علاوه بر آن باید مسائل امنیتی را در نظر گرفت، از بخش زیرین به عنوان کشو استفاده شده است که همین ویژگی باعث شده است که از فضای اتاق خواب بهینه تر استفاده شود. به عبارت دیگر یک دراور کشودار خیلی محکم تر از یک چهارپایه MDF کارایی دارد و از طرفی چون در میان آن کشو قرار داده شده استحکام و عملکرد بیش تری خواهد داشت.

مشخصات تخت خواب دو طبقه خوب

  • ابعاد اینگونه تخت ها باید طوری باشد که محیط اتاق خواب را خیلی اشغال نکند.
  • یکی از امکاناتی که تخت خواب دو طبقه باید داشته باشد، وجود کشو است. با وجود این امکانات می توانید وسایل شخصی خود را در آن قرار دهید.
  • متریال و نوع چوب به کار رفته در این نوع تخت‌ها می تواند از مشخصات یک تختخواب دو طبقه خوب باشد. به عبارت دیگر اگر در زمان ساخت این تخت ها از متریال های با کیفیت استفاده شده باشد، بی تردید تخت دو طبقه عمر مفیدتری خواهد داشت.
  • تشک تخت خواب دو طبقه نیز باید تا حدامکان کیفیت بالایی داشته باشد و بر اثر استفاده ویژگی های خود را از دست ندهد. به عنوان مثال بعد از چندین بار استفاده رنگ خود را از دست ندهد یا دوخت و بافت آن از یکدیگر جدا نشود و بسیاری از موارد دیگر!

مزایای تخت دو طبقه چیست؟

استفاده از تخت دو طبقه برای کودکان هم سن و سال یک خانواده باعث می شود که دوستی و رفاقت صمیمی تری بین آن‌ها به وجود بیاید. معمولا فرزندان بزرگ تر دوست دارند که در طبقه بالا بخوابند و همین امر به افزایش اعتماد به نفس فردی او کمک می کند. در واقع فضای بالا و پایین این تخت خواب ها، به نوعی فضای شخصی آن ها محسوب می شود که از همان سن یاد می گیرند که به حریم شخصی یکدیگر احترام قائل باشند و برای ورود به این فضا از یکدیگر اجازه بگیرند و این موضوع بر روی رفتار و شخصیت آن ها در آینده تاثیر مثبتی می گذارد.

یکی دیگر از مزایایی که تخت دو طبقه دارد این است که با کمک کودکان خود می توانید کاراکترهای مورد علاقه‌شان را نقاشی کنید و در جداسازی فضا و حریم شخصی‌شان معین کنید. این کار را می توانید با قرار دادن کوسن های رنگی و به تصویر کشیدن کاراکترهای کودکانه انجام دهید. پیشنهاد تانیل چوب این است که تخت دو طبقه کودکان دلبندتان را همچون قایق در داستان ها آماده کنید تا فضای دوست داشتنی و جذابی را برای خودشان داشته باشند.

معایب تخت دو طبقه چیست؟

  1. غلت زدن و افتادن از ارتفاع
  2. امکان شکستن کفی تخت وجود دارد.
  3. خطر افتادن از پله ها و نردبان تخت دو طبقه
  4. مرتب کردن تخت طبقه دوم دشوار و خسته کننده است.
  5. در تخت خواب های دو طبقه ممکن است که در زمان بلند شدن، سر به طبقه بالایی برخورد کند.
  6. همیشه گرما در محیط های بسته رو به بالا می رود. بنابراین گرما در تخت طبقه دوم می تواند کلافه کننده باشد.
سرویس خواب

در هنگام تخت خواب، امنیت و کیفیت مناسب را در نظر داشته باشید!

با انتخاب اصولی و درست سرویس خواب دو طبقه به راحتی می توانید بسیاری از معایب آن ها حذف کرده و به مزایای آن افزون کنید. در نظر داشته باشید که در زمان انتخاب تخت خواب دو طبقه برای کودکان، راحتی و کیفیت را در اولویت قرار دهید.

تانیل چوب با ارائه تخت خواب‌های دو طبقه با کیفیت های بالا در خدمت شماست. ما در این فروشگاه همواره در تلاش هستیم تا بهترین محصولات را در اختیارتان قرار دهیم و در مقابل احساس رضایتمندی از محصول را از طرف شما دریافت نماییم.

برای کسب اطلاعات بیش تر و ارتباط با فروشگاه تانیل چوب و خرید بهترین رنگ برای سرویس خواب می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا