ورزش

آیا رونالدو به روزهای پایانی فوتبالش نزدیک شده است؟

لوئیس کاسترو، سرمربی النصر، می‌گوید کریستیانو رونالدو می‌داند که در روزهای پایانی فوتبالش است و قصد دارد از این لحظات لذت ببرد.

به گزارش روند بازار به نقل از “ورزش سه“، کاسترو در حال سپری کردن یکی از بهترین لحظات دوران مربیگری‌اش در نقش سرمربی النصر است و روزهای بسیاری خوبی را روی نیمکت این تیم پشت سر می‌گذارد.

او حالا در کنار کریستیانو رونالدو یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ عربستان به حساب می‌آید و روی درخشش این هموطنش برای کسب بهترین نتایج ممکن در النصر حساب ویژه‌ای باز کرده است.

این مربی پرتغالی در گفت‌وگو با مارکا درباره شرایط حضور در فوتبال عربستان اظهار داشت: «من قبلا در قطر هم کار کرده بودم، اما این دو کشور بسیار متفاوت هستند. در عربستان اشتیاق خیلی خیلی زیادی برای فوتبال وجود دارد. همه بسیار هیجان‌زده هستند.

بازیکنان بزرگی به لیگ این کشور آمدند و وقتی کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت به اینجا بیاید همه خوشحال بودند. ما درباره بازیکنی حرف می‌زنیم که بیشترین دنبال کننده را در شبکه‌های اجتماعی دارد و میلیون‌ها نفر هر قدمش را دنبال می‌کنند. این لیگ حالا بازیکنان و مربیان خوبی دارد و همه چیز بسیار جذاب است.»

او درباره انتقادها و مطرح کردن این موضوع که بازیکنان حاضر در این لیگ نباید به تیم‌های ملی دعوت شوند گفت: «اتفاق خوبی که در حال رخ دادن این است که بازیکنان حاضر در این لیگ حالا در تیم ملی هم حضور دارند و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشته‌اند. این همان عامل خوب و درستی است که اعتبار لیگ فوتبال عربستان را تایید می‌کند.»

کاسترو با اشاره به همکاری با رونالدو اضافه کرد: «او بزرگترین مثال از موفقیت جهانی با تلاش و نظم است. او الگویی برای همه است. آیا فکر می‌کند نیازی هست که من انتظاری از کریستیانو داشته باشم؟ نه. هیچ نیازی نیست. او خودش همه کارها را انجام می‌دهد. همیشه منظم است، همیشه به دنبال پیروزی است و همیشه دوست دارد بدرخشد. ما به دنبال قهرمانی هستیم و این چیزی است که در او هرگز تغییری نمی‌کند. 

برای من شرایط روانی بازیکنان بسیار مهم است. شاید بازیکنی در شرایط فیزیکی خوبی باشد اما عامل روانی ممکن است کار را خراب کند. کریستیانو در حال حاضر بسیار خوشحال است و از فوتبالش لذت می‌برد. من قصد دارم کمی از جانب او حرف بزنم و از قبل عذرخواهی می‌کنم. 

رونالدو در لحظات آخر فوتبال چه خواهد کرد

رونالدو در لحظات آخر فوتبال چه خواهد کرد

رونالدو می‌داند که در لحظات آخر فوتبالش است، بنابراین هیچ چیز بهتر از این نیست که از این شرایط لذت ببرد. چون این لحظات هستند که یادشان تا آخر عمر برای شما خواهد ماند. این لحظات بسیار خاص هستند. او الگویی برای همه هم‌تیمی‌هایش است و مربی او بودن برای من باعث افتخار است.»

سرمربی النصر همچنین درباره حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ ادامه داد: «کریستیانو مرد بلندپروازی است که اهداف زیادی دارد. هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. همان‌طور که گفتم به نظرم او بسیار خوشحال است. به کارش تعهد دارد. از نظر من او با همه راه‌ها آشناست، راه ورزشگاه، راه تمرین، راه زمین، راه دروازه و راه خوشحالی…»

رونالدو در واکنش به صحبت های لوئیس کاسترو: قبل از این تاریخ بازنشسته نمی‌شوم

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر عربستان، صحبت‌های مبهمی درباره احتمال حضور خود در جام جهانی ۲۰۲۶ داشت.

به گزارش ورزش سه، گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از آن است که رونالدو با توجه به علاقه خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶، به مدیران النصر از تمایل خود برای تمدید قرارداد با این باشگاه در پایان فصل آینده اطلاع داده است.

اما این بازیکن پرتغالی در مصاحبه‌ای که بعد از پیروزی ۲-۱ مقابل ضمک در هفته دهم لیگ حرفه‌ای عربستان انجام داد، تردیدهایی را درباره صحت این گزارش‌ها ایجاد کرد. رونالدو که در دقیقه ۵۶ این مسابقه گل دوم النصر را به ثمر رساند، به شبکه SSC گفت: می‌دانستیم که پس از سفر به تیم‌های ملی در فیفادی اخیر، بازی بسیار سختی داریم.

وی افزود: این طبیعی است. می‌دانستم بازی سختی خواهد بود. ما در نیمه اول یک گل دریافت کردیم، اما واکنش ما در نیمه دوم خوب بود. دو گل به ثمر رساندیم و پیروزی در این مسابقه شایسته بودیم.

ستاره پرتغالی در مورد ادامه درخشش خود در ۳۸ سالگی گفت: همانطور که قبلاً گفتم با سختکوشی از بدنم مراقبت می‌کنم و این به من کمک می‌کند. اکنون ۳۸ سال سن دارم و همچنان فوتبال بازی می‌کنم و به هم‌تیمی‌هایم کمک می‌کنم اما بدون تیم و بدون هم‌تیمی‌هایم این امکان وجود نداشت.

رونالدو در ادامه در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که گفت امیدواریم در سن ۳۹ یا ۴۰ سالگی تو را در عربستان ببینیم، عنوان کرد: قدم به قدم پیش می‌رویم. قطعا این فصل و فصل بعد بازی خواهم کرد و بعد از آن اگر شرایط بدنم طوری باشد که بتوانم بازی کنم، ادامه خواهم داد.

ستاره پرتغالی در پایان از هواداران النصر که به مناسبت عبور از مرز ۲۰۰ بازی ملی طرحی را برای او به نمایش گذاشته بودند، تشکر کرد و گفت: از مردم عربستان و هوادارانی که به من تبریک گفتند، تشکر می‌کنم. هواداران عربستانی من را خوشحال می‌کنند و من هم سعی می‌کنم آنها را خوشحال کنم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا